L'Oréal ‬
 
‭呢個品牌大家都唔會陌生‬
 
‭今次佢又有新產品推出啦‬
 
‭L'Oréal Professionnel抱著不斷創新的宗旨‬
 
打造出旗下全新染髮品牌‭ MAJIFASHION‬
 
以霓虹燈及‭ Y ‬世代的型格粉紅為主題打造全新包裝
 
上兩個星期我就同樂樂一齊去參加佢哋個Party
 
 
 
非常之感興趣
 
因為本身我自己都係成日染頭髮嘅人
 
當日仲有造型環節
 
樂樂係側邊等我
 
 
 
唔使幾下手勢髮型師就幫我整咗個頭髮
 
 
 
雖然係平時我都會做嘅捲髮造型
 
但經過髮型師造型後
 
點都好 都會靚啲 個頭頂無咁扁平
 
而且還幫我分析最適合我的髮色
 
MAJIFASHION‭ 源於屹立超過 40 年的皇牌 MAJIREL 染髮系列‬
 
 
 
‭髮色專為亞洲人而‬設
 
以多年專業美髮科技為基礎
 
研製出髮色亮澤持久
 
自然輕透及極緻修護的染髮產品
 
當日打卡之外
 
仲可以欣賞不同髮型模特兒展示以獨特配方研製出的潮流髮色
 
‭創造出‬ ‭11 款適合不同埸合及‬
 
‭風格的‬SECRET ‭ ‬RECIPE獨特潮流髮色配方
 
 
 
斯文低調適合辦公室‭ OFFICE LADY ‬的‭ 楓糖霧啡 ‬和‭ 焦糖淺棕 ‬
 
散發迷人秀氣‭ ELEGANCE ‬的‭ 棒子咖啡 ‬和‭ 黑茶拿鐵 ‬
 
吸引目光令人心動‭ DATING ANGEL ‬的‭ 竹炭咖啡 ‬和‭ 香芋可可 ‬
 
瞬間成為派對主角‭ PARTY QUEEN ‬的‭ 灰紫羅蘭、薰衣草灰 及 青木藍灰 ‬
 
帶來改變突破霧感‭ MAKE A DIFFERENCE ‬的‭ 銀礦灰綠 ‬和‭ 玫瑰岩鹽 ‬
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()