天氣涼涼地
 
係時候又介紹下秋冬系列既化妝品啦yeah
 
我一向都有用開ETVOS既光感美肌礦物眼影膏
 
 
 
我會用佢黎做個eye base再上色
 
就會貼好多
 
好好用的 佢係用美容精華作為主要成分的單色眼影膏
 
膏狀質地 又有少少閃耀
 
顯色度會提高
 
又有9種顏色可以選擇
 
還有 今次我要介紹埋好適合秋冬用嘅礦物粉底霜
 
 
 
配合美容液成分
 
以專用葫蘆粉撲用點彈方式上妝
 
 
 
我覺得這個粉底霜好適合乾燥天氣使用
 
因為奶油質地
 
上妝後 皮膚滿有 水潤光澤感
 
而且輕輕一印 已可遮蓋我的泛紅暗瘡印同粗大毛孔
 
 
 
粉底霜含有70%美容精華
 
所以係上妝同時保養肌膚喔
 
平時早上 輕輕一印就可以簡單化一個底妝出街
 
非常方便快捷
 
加上粉底霜有SPF42 PA+++
 
有郊阻擋日常生活中的紫外線
 
若你在妝前使用這枝青春喚醒化妝水
 
 
 
效果真係會較貼
 
又可舒緩敏感肌
 
從摩洛哥的稀有植物阿根樹的嫩芽萃取而成的
 
摩洛哥堅果幹細胞萃取物
 
能使失去彈性及光澤的熟齡肌膚回復水嫩彈力的年輕狀態
 
係針對皮膚彈力不足的人
 
 
 
好似我咁 一不夠訓皮膚就好乾
 
所以一定要補充水份之後先上妝
 
咁樣效果就會好好多㗎啦
 
上完粉底之後當然要話返條眼線啦
 
 
 
採用彈性靭度佳的0.1mm極細毛
 
 
 
真係好幼細
 
又容易勾畫線條
 
 
 
眼線對我來講係靈魂
 
所以我係冇可能冇咗佢
 
容易handle嘅眼線液係好重要
 
最後介紹買唇膏筆
 
 
 
因為我嘅嘴唇真係偏乾
 
又容易有龜裂紋
 
好多時候用霧感唇膏都唔得
 
 
 
但係今次呢個又OK喎
 
我都驚訝!質感好滋潤
 
 
 
輕輕一抺 又顯色
 
由植物萃取精華油及蠟
 
美容成分 天然的礦物所構成的
 
含有大量的保濕成分
 
所以而家乾嘴唇挑戰霧面質感我都冇難度啦
 
 
---------------------------------------------------------------
 
arrow
arrow
    文章標籤
    ETVOS ETVOSHK 2019AWcollection
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()