面上嘅色斑愈睇愈憎
 
每朝早起身照鏡就睇到一點點一點點
 
冇辦法啊因為而家暑假成日都要出去曬太陽同樂樂出去玩
 
你話面上點能夠唔會有色斑啦
 
我諗好多人都明白
 
過左25歲開始
 
肌膚便會開始老化
 
骨膠原的自我製造力會顯著減弱
 
令老化特徵出現...嗚...
 
還有很多不良的生活習慣和環境因素都會導致長斑斑
 
所以今次我就去咗Dermaone做HELIOS III激光袪斑療程
 
 
 
上到去員工都好細心問吓需唔需要飲花茶啊
 
 
 
 
因為大家都見我流晒汗
 
天氣實在太熱啦
 
我坐低填好資料後
 
就需要安排入房做皮膚測驗去了解我嘅皮膚狀況同埋問題
 
 
 
其實我真係覺得我個皮膚好差
 
真係可能因為長期唔夠瞓
 
底層好多黑色素仲有好多暗瘡印 唉
 
所以我點都要攪攪佢
 
嚟到呢度做HELIOS III激光袪斑療程
 
 
 
個原理就係利用「選擇性的光熱療法」
 
以特定波長在一億分之一秒內把皮膚中的黑色素作為治療目標
 
 
 
激光光束被黑色素吸收後
 
所累積的熱效應瞬間將黑色素打碎成細小的色素顆粒
 
再透過人體的吞噬細胞吸收、代謝排出
 
療程嘅過程一啲痛楚都無
 
只有少少痕痕地嘅感覺
 
所以我非常之放心
 
因為我係一個好怕痛嘅人
 
我成日好怕做一啲創傷嘅療程會好痛
 
今次呢部機完全冇痛嘅感覺不特止
 
做嘅時候仲會暖暖地
 
透過特定波長 1064nm 的激光
 
可以令到面上嘅油脂分泌減少
 
降低出油量
 
而且仲可以減淡暗瘡印同埋色斑
 
減少粉刺等形成
 
最重要就係可以做埋促進膠原蛋白再生
 
改善毛孔粗大及收緊鬆弛肌膚的問題
 
平時keep住做可以有嫩膚功效的
 
治療後可能會出現紅腫的情況
 
我就有少少紅不過就咁化妝都可以遮蓋到
 
問題不大
 
當晚返屋企敷塊保濕面膜之後消退哂
 
大約過咗一個星期之後你會見到面上嘅膚質慢慢會變好
 
我都見到我面上嘅色素已經變得冇咁明顯啦
 
而且鼻翼旁嘅毛孔亦都收細左
 
 
 
依家化妝用遮瑕膏既份量都減少左!真係好開心呀!
 
網站: www.dermaone.com.hk
電話:3956 1180
 
地址:尖沙咀漆咸道南107-109號中晶金融中心19樓全層
(港鐵尖沙咀B2 /尖東站P3出口,百利商業中心旁)
 
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
 
arrow
arrow
    文章標籤
    激光袪斑 Dermaone HELIOS III
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()