我今日要隆重推介以下產品
 
係 好似講到好嚴重咁 因為真係好鍾意呀!
 
係呀 因為上次去咗做treatment之後個髮質keep住都係好好
 
連我老公都開口讚
 
係人都知道 我係經常漂染頭髮嘅人
 
轉左紫色 又轉藍色
 
跟住每日都要用捲髮棒
 
頭髮又點會唔傷呀⋯⋯
 
自己知自己事
 
咁樣玩落去唔好好保養
 
頭髮我就會開晒叉
 
我試過一排
 
真係就咁梳頭都斷好多頭髮
 
我諗成日漂染嘅人都好明白我種感受
 
所以我上個月聽到KMS推出咗全新髮色噴霧後
 
 
 
我要馬上去試吓~
 
效果真係好令我滿意呀 非常之鍾意
 
仲有 我之前聽過朋友講因為佢要返Office嘅工作
 
所以唔可以漂染頭髮
 
唔可以上自己鍾意嘅顏色
 
所以我知道今日去做呢個treatment & 噴色嘅時候
 
 
 
 
我都已經好興奮
 
仲要咁啱當日係落大雨
 
個頭濕左都無甩色
 
KMS全新髮色噴霧係暫時性髮色噴霧
 
有 9 種色調的
 
 
 
可以灰色再加藍色
 
或者紫色加啡色
 
 
 
兩三隻色配埋就可以更有層次
 
 
 
 
從黑茶啡到薄霧金的自然色調
 
易用又好顯色
 
 
 
最緊要就係易清洗
 
只要用洗髮露沖洗,便可輕易地將髮色噴霧洗掉
 
我自己當日就係用咗STYLECOLOR Stone Wash Denim 石磨藍
 
再喺髮尾使用了少量Smoky Lilac 煙燻紫
 
出嚟嘅效果就係咁啦!我覺得好靚呀
 
 
 
 
 
仲有另外我要特別推介
 
當日造型前我就做左個10分鐘既treatment
 
 
 
成個頭塗上TAMEFRIZZ Style Primer 順服調型底霜
 
 
 
做完之後真係馬上修復受損及毛躁髮絲
 
我嗰刻自己都摸到好順滑
 
返到嚟屋企
 
Keep左三個禮拜多啲都仲係好滑
 
所以我真係覺得好適合成日漂染頭髮嘅人士使用
 
唔想出去焗油坐咁耐
 
就自己係屋企用10分鐘去幫自己做下treatment
 
又方便又好容易
 
全新的KMS調型底霜針對不同髮質推出3款產品
 
包括:ADDVOLUME Style Primer豐盈調型底霜
 
MOISTREPAIR Style Primer 水潤調型底霜
 
TAMEFRIZZ Style Primer 順服調型底霜
 
為頭髮打好基礎
 
日常造型過程都變得更輕鬆容易啦~
 
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()