喂呀~
 
咖啡奶茶從來都不離我手咁滯㗎啦
 
係人都知道我係奶茶怪精
 
高峰期一日三杯珍珠奶茶
 
係直情喪~
 
但係我又成日笑到見牙唔見眼
 
咁我又點樣去keep住我啲牙齒白淨呢?
 
我就係用以下嘅產品佢幫我啦~
 
「Crest 3D White 深層美白牙貼」
 
 
 
咁多年來我都係用佢係幫我美白牙齒
 
 
 
好方便又好用~
 
 
 
每一晚刷完牙之後貼上牙貼
 
 
 
牙齒美白凝膠含有過氧化塗覆的薄的柔性條帶
 
 
 
設計符合牙齒的形狀
 
長貼上排牙齒
 
而短貼下排牙齒
 
沿牙齦線輕壓貼好
 
多餘部分折向牙齒背面
 
等待60分鐘就攪掂
 
嗰60分鐘繼續可以做自己嘢
 
平時我就係貼住睇電視
 
咁樣就可以保持牙齒美白
 
又可以清潔表面污漬積聚
 
平時嘅奶茶漬都可以輕易整走
 
完成一個鐘頭牙貼之後就可以加上藍光機
 
 
 
令效果更顯著
 
我估計 用左Crest 3D White的牙貼都有五年啦
 
 
 
一直都好喜歡!
 
還有佢既牙膏都不錯
 
Crest 3D White Brilliance 美白牙膏
 
 
 
美國進口Crest 3D White Brilliance美白牙膏3天去除最高達95%*牙漬
 
確實用左佢後
 
啲漬真係無咁顯眼
 
 
 
記住早晚刷牙都係幫牙齒家居護理喔
 
可以不傷琺瑯質又可以輕易去除牙漬
 
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()