阻止皮膚衰老 要逆轉基因表現入手
 
仲有一年先30歲
 
但我已經覺得皮膚衰老速度快得驚人
 
自從生完小朋友之後
 
發覺額頭同埋眼旁亦都越來越多皺紋
 
皮膚暗黃又欠缺光澤
 
平時就算日日敷面膜
 
用好多保濕產品護膚都無顯著改善
 
 原來肌膚老化嘅根源係基因表現老化美國史丹福大學研究顯示
 
人體有2,265條基因與肌膚老化有關
 
隨年齡增長,基因表現開始老化就會令肌膚老化
 
所以我上星期就去做Geneoo基因表現療程
 
 
 
療程以BBL光學技術有效逆轉近60%肌膚基因表現
 
可以令肌膚回復年輕狀態
 
真正從根源擊退暗啞、缺水、細紋3大肌膚問題
 
重現白滑水潤原美肌
 
今次做療程的地點位於金鐘旗艦店太古廣場二座23樓
 
位置十分方便
 
 
地方亦都係非常之寬躺
 
 
 
療程過程很舒適
 
只有微暖的感覺
 
完全沒有痛楚
 
 
 
 
治療師會先幫我進行皮膚分析
 
確保現時皮膚及身體狀況適合進行療程
 
療程進行約20分鐘
 
完成後會敷保濕面膜約10- 15分鐘
 
自己基本清潔完及護理後便可離開 (可即時化妝)
 
 療程後即時見到皮膚光感度提升、白淨咗
 
大約兩天後嘅效果更明顯
 
毛孔變得更細緻
 
面頰上的色斑也變淡了
 
整體膚色也變得更均勻 更白淨
 
第四天我發現額頭上的細紋也減淡了
 
效果十分好
 
 
 
現在上gratus就可以預約及購買
 
整個過程 全是你一指辦妥 方便快捷
 
值得分享比大家
 
 
Geneoo基因表現療程除咗幫我改善咗暗黃皮膚及細紋
 
連水潤肌膚也返咗黎
 
真係好滿意做完嘅效果呢
 
之後我就會去做多兩次Geneoo基因表現療程
 
睇吓三次療程後嘅效果先
 
有興趣嘅朋友就記住密切留意啦~
 
[新客人半價試做: https://www.gratus.com.hk/s/8FT6B2]
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
 
 
arrow
arrow
    文章標籤
    回復年輕 基因表現 Geneoo
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()