話俾大家聽呀
 
我手頭細個三枝香水已俾我就黎KO哂咁制啦
 
我真係香水怪黎
 
 
 
我係好喜歡Layered Fragrance的香水
 
 
 
由日本「香水王子」 石坂将先生開發他
 
可以在不同時間地點心情演繹出不同的感受
 
我現在連香薰擺喺房間都超級香
 
上個月就於金鐘 Lab Concept 的Pop-Up Store舉行開幕禮
 
我帶埋樂樂去
 
我見到品牌連衣物清新劑都有喔
 
 
 
 樂樂即刻去試吓啲香水
 
佢都話好香呀
 
 
 
好多特別嘅香水味
 
有優雅、香甜、清新...
 
其實每個女性都有其獨特
 
發掘都可以有層層不同
 
營造出自己的個性和形象
 
 

 

arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()