夏日炎炎
 
你最煩惱的皮膚問題是什麼?
 
我就係離不開嗰幾樣
 
油光滿面,油脂分泌旺盛
 
從而又冒一堆痘痘
 
夏天溫度高而且濕度較大從而使皮脂分泌量增加
 
面部、前胸、後背我都有機會生痘痘
 
清潔呢個步驟係十分重要
 
 
 
令到毛孔不會堵塞
 
Gel Plus更生活膚啫喱面膜
 
 
 
係我多年來的愛用品
 
我簡直係忠實粉絲
 
 
 
每兩星期左右,我都必須用佢來幫自己肌膚做家居煥膚

Gel Plus含有黃金濃度15%甘醇酸,可以滲透至肌底

每次使用也可以啓動3重煥膚功效

表層: 有效令老舊角質自然脫落,煥退暗啞

中層: 重整細胞排列,增強新生細胞鎖水力,改善粗糙,回復嫩滑

底層: 激活肌底膠原增生,撫平皺紋,肌膚更緊緻幼滑

更加可以令肌膚回復28天健康更生週期

平日除咗我會用喺面部之外

亦會將Gel Plus於身體位置
 
 
 
背部、手臂、手踭、膝蓋、腋下
 
解決色素暗啞等問題
 
增加柔軟度,回復年輕亮澤肌膚
 
真係非常之好用
 
可以幫肌膚做一個深層家居煥膚,
 
疏通毛孔
 
從而預理防黑頭、粉刺和暗瘡
 
又能刺激骨膠原再生,撫平皺紋
 
Gel Plus能夠深入肌膚底層
 
家居煥膚好容易
 
 
 
可以溫和去除油脂、污垢,保持水油平衡

每次我都敷15至20分鐘,用清水洗淨

或者用棉花棒重點塗於暗瘡位置

薄敷過夜,可改善暗瘡問題

真係非常之方便  一物幾用
NeoStrata Facial Cleanser溫和潔面啫喱
 
 
 
係好適合夏天使用  

含4%非刺激性果酸成份-葡萄糖酸(PHA)  

PHA能促進老化角質自然脫落,回復健康更生週期

令黑頭粉刺自然排出

疏通毛孔  

提升肌膚吸收力
 
 
 
每次用完呢個潔面啫喱皮膚都是滑滑的
 
 
 
 
 不含油份、非鹼性
 
 
 
 
很溫和去除油脂、 污垢,保持水油平衡

可以幫助平衡肌膚pH值,增強吸收力

每日早晚取適量於微濕臉和頸上按摩

用清水洗淨就可以
 
有興趣嘅朋友就快啲係6月12日之前去活動專頁下載萬寧優惠券啊

http://bit.ly/2FFqrWs
 
---------------------------------------------------------------
 
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
 
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()