一向都好受歡迎嘅Kiehl’s最強面霜
 
而家推出左經典特效保濕乳霜升級版
 
可以加配提升肌膚水份
 
即係喺極端乾燥環境下面都可以鎖住肌膚嘅保濕度
 
其實呢個面霜質地輕盈又不油膩
 
 
好多用家都好鍾意亦都好推薦
 
 
所以Kiehl’s產品研發專家同時提升保濕測試
 
已驗證新配方的超凡保濕功效
 
結果顯示使用全新升級版的特效保濕乳霜
 
肌膚就可以提升水潤度2.3倍
 
臨床測試仲要係任何肌膚都用得
 
甚至連敏感肌都冇問題
 
難怪一直都大受歡迎啦
 
今次新配方蘊含左南極葡萄醣蛋白
 
同埋優質橄欖油
 
源自南極冰川嘅蛋白質
 
能夠發揮深層保濕功效
 
保護肌膚防止水分流失
 
睇來呢個冬天我都唔怕啦
 
有佢喺度幫我
 
用完精華再用佢
 
就唔怕水份會走左去喇
 
另外我仲要推介佢個保濕潔面啫喱
 
 
我記得我之前已經用過兩支
 
好好用架
 
佢蘊含維他命E同埋牛油果油
 
主要成份係優質橄欖油,
 
用完之後可以平衡肌膚嘅酸鹼度
 
而且仲好溫和
 
咩皮膚都啱用㗎
 
 
 
最後就要講下佢個保濕面膜
 
 
產品蘊含麥冬萃取
 
佢有另一個名就叫做吉祥草
 
係瞓覺前使用呢個面膜
 
就可以喺晚間幫肌膚補充水份喇
 
產品資料
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
 
arrow
arrow
    文章標籤
    kiehlshk MyUltraMoment 20好評
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()