上個星期我就同樂樂一齊出席KC Korea MAKE-UP Show
 
 
咁點少得同大家介紹一下韓國流行嘅產品
 
重點推介就係呢一部ABELUNA Aqua Peeling 家用水感磨皮機
 
 
即係安在家中都可以做到去角質啦
 
 
功效係可以清除痘印、瑕疵、皺紋、細紋、黑頭...等
 
當肌膚的角質層被移走時
 
成個膚色都會白淨左
 
更加細滑
 
其實沒有角質層的阻隔
 
護膚品及精華液更能有效地穿透皮膚
 
磨皮機的吸力
 
能有效清除阻塞毛孔的黑頭
 
改善膚質,令肌膚變得更有彈性
 
有咗佢~就可以唔使成曰特登出去又去做facial去角質啦
 
其實KC Korea亦引入了不少的韓國最新化妝品
 
 
我自己當日都不停去試不同產品
 
韓國Sep Beauty係我見到都幾鍾意嘅品牌
 
佢個唇膏係好吸引我
 
 
 
當日我都即刻拎黎試吓
 
這款唇膏有高達75%以上的植物萃取成分
 
效果水潤自然
 
可愛又粉嫩的妝物真係好令人心動~
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()