我諗而家所有朋友見到我都會講一句
 
「點解你黑左咁多㗎」
 
因為成日接觸紫外線囉
 
前幾日仲因為咁樣而敏感
 
我返到屋企個膊頭同埋個面頰都曬傷咗
 
同左樂樂去游水但係唔記得補防曬就搞成咁啦
 
跟住果兩日真係好辛苦
 
我嗰有用返抗敏感嘅產品
 
嗰幾日都唔敢再用任何刺激嘅產品喇
 
好彩啲幾樣產品幫左我~
 
如果唔係都唔知幾時先好返晒
 
Caudalie有機葡萄籽水保濕噴霧、急救保濕精華及保濕面霜
 
 
 
其實大家可能都知道Caudalie這個品牌都係好講求天然
 
不含防腐劑及香料
 
天然嘅護膚品其實對皮膚係會好好多
 
加上這個品牌係特別對葡萄籽多酚有多年嘅研究
 
所以好多客人都對佢哋好有信心
 
葡萄籽多酚有係植物界中最有效的抗氧化成分
 
可以對減緩肌膚衰老具有神奇的功效
 
佢除咗可以對抗自由基
 
最重要就係解決我嗰幾日敏感嘅問題
 
佢個植物噴霧讓您隨時隨地都可幫皮膚紓緩
 
每次洗完面噴一噴
 
 
作一個補濕滋潤
 
仲可以即時紓緩最敏感的肌膚
 
 
千祈唔好睇小
 
佢都係其中一個最暢銷嘅產品嚟㗎
 
幫肌膚補充番啱啱洗完面流失咗嘅水份
 
跟住就要用葡萄籽急救保濕精華
 
這支精華就係幫我抗敏感既重要步驟
 
 
打造肌膚水潤防護膜
 
質地係超級水潤
 
 
我最怕油笠笠嘅精華
 
所以呢一支精華真係可以幫肌膚重現返水油平衡
 
敏感肌膚都絕對可以安心使用
 
最後用返個葡萄籽雪芭保濕面霜
 
雪芭啫喱乳霜
 
係敏感肌的救星
 
 
快速吸收,即時紓緩滋潤肌膚
 
摸落仲好滑添
 
 
紓緩返泛紅肌膚
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()