Institut Esthederm全新注活細胞水漾精華噴霧
 
 
 
我最記得自己曾經K.O.左兩支
 
上年夏天我就用咗兩支
 
 
我仲記得放暑假嗰陣天氣好炎熱
 
我又成日戶外活動
 
跟住我就將呢一支精華擺落袋
 
 
今年夏天同樣一樣
 
只要我出去游水或者打拳我都會帶住佢
 
Institut Esthederm全新注活細胞水漾精華噴霧
 
 
 
佢係醫學美容護膚品牌
 
來自法國水漾活細胞權威
 
獨有「100%細胞水專利」
 
結合專業皮膚知識和頂尖科研
 
注活肌膚細胞,締造健康水潤的年輕美肌
 
所以絕對可以放心使用
 
其實一啲都唔陌生,佢都係法國頂級護膚品牌
 
呢一支仲要係佢嘅皇牌噴霧
 
入面蘊含獨有100% Cellular Water Patent 細胞水專利
 
豐富透明質酸
 
 
即時為後續護膚品增強保濕功效
 
再加埋品牌進行嘅醫學科研
 
就成就咗呢支可以激發肌底細胞潛嘅全新注活細胞水漾精華噴霧
 
為細胞注滿活力提供抗皺真正屏障
 
重點就係可以幫肌膚高效紓緩保濕
 
噴霧可以極致發揮新陳代謝功能
 
有時做完運動噴一噴
 
就可以發揮舒緩嘅效果
 
佢無添加色素香料,性質溫和
 
好多人會問化咗妝都可以噴?
 
冇錯!我就係咁樣!
 
噴完之後感覺冰涼舒服
 
特別係呢個咁熱嘅天氣用
 
使用方法亦都好簡單
 
可以當係平日早晚嘅爽膚水
 
亦可以係日常化妝之後使用
 
如果你做咗激光或者彩光療程
 
都可以用佢舒緩肌膚的不適
 
適合任何膚質及年紀之女士使用
 
抵抗衰老~
 
另外提提大家到以下網址登記就可以換取試用裝㗎啦
 
以下是登記換領試用裝活動詳情:
 
活動網頁開始及登記換領試用裝時間為‪8月17日至9月16日‬
 
首300名登記,可獲Institut Esthederm注活細胞水漾乳霜10ml乙份;第301-1,000名登記,可獲輪廓極緻昇華乳霜5ml乙
份。
 
銷售點:可於GRATUS網上平台
 
 
或BIODERMA概念店購買
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()