我係一個超級唔聽話嘅人
 
長期都好夜瞓,跟住又食無定時
 
有時一日一餐,有時就瘋狂食
 
加上我又揀飲擇食,身體又點會好呢
 
每個星期我都有做運動
 
但係都彌補唔到平日嘅生活壞習慣
 
所以間唔中我就要去睇醫生
 
差唔多兩個月我就要去睇一次中醫調理身體
 
我都明白一定要自己改善生活習慣
 
先能夠擁有好嘅身體
 
最近我就去咗德善健康管理
 
好多時候
 
就咁睇中醫,都係開幾劑藥俾你
 
返去煲完之後飲咗佢身體就會慢慢好
 
不過我咁樣嘅生活規律又點會係治標呀?
 
我相信好多人都同我一樣
 
尤其是都市人,十個八個都係咁
 
所以我今次推介嘅德善健康管理
 
 
佢就提供埋營養師
 
即係中醫師和營養師二師會診服務
 
中西合璧就可以提供飲食、運動及養生三方面的建議
 
其實營養師呢個角色係相當重要
 
他們可以兼任體適能教練
 
著重於健康飲食、運動建議及體重管理
 
教您掌握健康之道
 
再加上中醫師診斷及調理臟腑失衡狀態
 
就可以加強身體機能兩樣一齊做就可以事半功倍啦
 
 
我個中醫師告訴我
 
我嘅體重係偏輕
 
還教我計算自己的BMI
 
BMI是一項有關身高及體重的指數
 
很多人都好似我咁,以為過瘦會比肥胖好但係其實過瘦人士的身體機能一般較為虛弱
 
又容易疲倦,容易病等問題
 
確實真係!
 
 
跟住營養師就幫我量度整體嘅脂肪及肌肉量
 
  
 
但係唔夠肌肉
 
脂肪量反而係較多
 
證明我平時要更加注意飲食
 
最後兩位醫師都推介我做Fit Magic Plus 磁穴開穴經絡療程
 
呢部儀器係用超低頻電流去針對不同體質
 
幫助改善不同身體問題利用無痛摵脂能量手套去疏通經絡
 
帶動氣血運行
 
 
 
係被動式靜態有氧運動
 
同時又可擠走多餘內藏脂肪
 
過程係45分鐘 (中途我自己都瞓着咗) 
 
做完療程嘅感覺係個人成身好似鬆左咁
 
因改善血液循環
 
新陳代謝提高
 
通了經絡及淋巴
 
對腳也無咁水腫及疲勞!
 
預約熱線: 2399 3216 
 
Whatsapp: 9484 6724 
 
 
香港區
銅鑼灣百德新街57號 海華大廈3樓B室
(852) 2882 9882 *敬請預約*
 
九龍區
尖沙咀堪富利士道12號 宏貿發展大廈16樓A-B室
(852) 2368 3238 *敬請預約*
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()