呢排紫外線實在太勁
 
我仲要勁多戶外活動
 
加上我係一個非常之容易曬黑嘅人
 
平時就咁去接送仔仔上學同埋放學都可以好快咁曬黑
 
所以美白對我來講係終身使命
 
我唔需要話白到好似張白紙咁樣
 
但係至少膚色要均勻同埋有光澤感
 
仲要不停咁去對抗色斑
 
最近連我樂樂都睇到我皮膚白淨左
 
因為我用左以下呢三樣產品
 
 
我最鍾意就係佢全方位瞬白亮肌美白面膜 
 
 
用完之後膚色會即刻睇到均勻左
 
個重點就係更加有亮澤同埋水潤感
 
質地仲好清爽
 
蘊含 30%極致保濕的活性成分甘油
 
以及為人熟知幫助 對抗黑斑的紅藻萃取物
 
面膜在 15 分鐘後會從奶白色漸變成透明
 
 
另外素顏霜,我之前已經用過兩支
 
 
有時呢啲天氣真係唔想化妝出街
 
因為實在太大汗
 
熱到傻嘅天氣真係好懶
 
所以就咁用呢一個已經可以提亮膚色
 
乳液嘅質地仲可以保濕
 
 
對抗紫外線嘅侵害
 
素顏霜蘊含含鈦的珍珠貝母
 
幫助均勻折射光線,令皮膚透現光澤
 
SPF50 PA++++ 高效防曬度有效保護肌膚
 
對抗紫外線(長波 UVA和 UVB)、污染及氧化侵害
 
跟住就每次洗完面用返個全方位瞬白亮肌美白日夜雙精
 
 
21日為一個療程
 
重點擊退黑斑
 
兩個質地都係非常之清爽
 
夜間配方︰由溫和去角質成分組成,包括藜麥萃取物
 
 
輕柔去除含有黑色素的老化角質
 
褪去充滿黑色素的死皮角質細胞後
 
肌膚更亮麗,準備迎接翌日清早的護膚日程
 
日間配方︰蘊含紅藻萃取物的全效亮白複合物
 
 
配方有助對抗肌膚色素失衡,令肌膚回復明亮及均勻
 
我覺得最明顯就係面頰兩旁嘅色斑明顯減少左
 
用咗一個星期多少少已經睇到效果我都覺得好犀利
 
整體面部嘅瑕疵亦都便淡咗
 
用完呢三樣產品我覺得成個膚質都變得更健康
 
瑕疵少咗,連遮瑕膏都唔使用咁多啦!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
arrow
arrow
    文章標籤
    LancomeHK BlancExpert UVExpert
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()