天空藍呀
 
以前做女仔嗰陣時就係鍾意粉紅色
 
依家見到天空藍就好自然會發晒癲咁
 
 
覺得好靚好靚!
 
上兩星期我就出席了
 
she.com critiques x Bioderma 水潤透亮Beauty Splash工作坊
 
 
成個佈置都係天空藍色
 
令我非常之心心眼
 
當日我哋深入了解BIODERMA Hydrabio水活保濕系列
 
其實接觸呢個品牌都好多年啦
 
最為人熟悉都係佢嘅紅水
 
我都唔記得自己用咗幾多支啦
 
多到數唔晒!
 
但係其實佢嘅精華同埋面膜我用過都係覺得非常好㗎
 
今次主題其實都係話俾大家聽我地除咗幫肌膚保濕
 
仲要注重鎖水!否則一味保濕又唔識得鎖水
 
皮膚根本就唔會夠水份!
 
其實佢個激活水循環精華真係幾好用
 
尤其是而家啲天氣
 
經常都要開冷氣
 
皮膚一定會好乾
 
呢個精華可以達到95%用家認同水潤飽滿
 
 
含有專利Aquagenium
 
 
佢功效係刺激天然水瑩管道
 
提升自我保濕能力
 
而且仲可以令到皮膚提升抗敏度
 
質地輕盈仲可以即時幫皮膚強效保濕
 
 
另外水活透亮保濕日/晚霜
 
 
我都係第一次使用
 
感覺到非常之良好
 
 
朋友維他命E及維他命PP成份
 
高效抗氧化仲可以抗敏感
 
滋潤肌膚嘅同時仲可以提亮膚色
 
主要功效係撫平粗糙乾紋
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()