愛靚是每個女人的天性,係人都鍾意靚!
 
每個女人都希望自己膚紅潤嫩白,
 
俗語都話一白遮三醜!
 
但是事實有時真係不如人意,
 
很多人面上都會有各種各樣的小問題,
 
包括我,面頰有色斑,額頭就有痘痘印,
 
見到都唔係好開心!
 
尤其是我呢啲做咗媽咪長期都係素顏咁樣去湊仔
 
雖然經常下午出街都會化妝,
 
但係有時朝頭早好早起身湊仔仔返學嗰啲時間
 
我都唔會去化妝!
 
有時照鏡望到自己個樣真係好唔得㗎!
 
所以一定要解決!從而令到遮瑕膏同粉底的厚度也可大大減少!
 
最近我就去左位於銅鑼灣堅拿道東8號2000年廣場12樓全層的ONE Cosmedic 壹美健
 
 
做C8激光美白去斑
 
 
5 3 2 n m /1 0 6 4 n m 激光波長
 
爆破淺層色素,如雀斑、曬斑、老人斑,
 
震碎深層色素,去除紋身、胎記.
 
專利激光Q 開關快門技術、N D :Y A G 固體激光器
 
億分之一秒極速把深淺層的黑色素細胞爆破而不影響周圍
 
美白、去印、改善暗啞、收細毛孔
 
ONE Cosmedic 壹美健是由醫生創立
 
 
 
 
十多年來,超過100000名顧客已向中心投下信任一票,
 
感受全方位貼心的超卓醫學美容體驗
 
入到去,環境舒適亦都好乾淨
 
過程中,治療師非常細心
 
一直也詢問我有冇唔舒服
 
效果亦都可以即時睇到個膚色係明顯白淨左
 
鼻翼兩旁的毛孔也細了
 
好棒,15分鐘嘅療程就可以改善我面上的問題,
 
最後敷返20分鐘嘅保濕面膜就可以化妝走人喇!
 
 
俾大家睇睇個效果呀!
 
 
如果大家有興趣,即刻登記$128體驗「皇牌C8激光美白去斑療程」:https://goo.gl/3rQAUM
 
電話:‪31070930 | WhatsApp‬:‪66050001 ‬或按 goo.gl/3ksnhm
 
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()