一白遮三醜
 
經常也聽這道理
 
確實係,皮膚白,個人望落也精神啲
 
連細紋也無咁明顯
 
但係其實除咗美白,仲可以用一啲專針對皺紋嘅產品去對抗佢哋,
 
今日就介紹一下SHISEIDO皇牌皇牌抗紋組合
 
 
全日本唯一Pure Retinol純維他命A獲日本厚生勞動省認證,
 
一聽到維他命A,
 
可想言之都係主要做美白同改善皺紋問題
 
加速新陳代謝,提升肌膚光澤感以及增加彈性
 
皮膚嘅細紋同埋表情紋都可以改善!
 
資生堂嶄新《紋理等級》分析,
 
從根源開始擊退痕跡
 
日本厚生勞動省認證有效減淡深刻皺紋,
 
Pure Retino(純維他命A)一直被視為最有效的抗皺活膚成分,
 
但礙於Pure Retinol極容易因光線、氧化和熱力而變質,
 
所以必須運用尖端科技,
 
才可研製成為護膚產品的配方!
 
SHISEIDO早於1993年成功將Pure Retinol穩定,
 
並注入護膚品內,推出全球首支純維他命A抗皺精華素!
 
今次我就嘗試SHISEIDO皇牌去紋產品
 
SHISEIDO高效抗皺修護乳霜
 
 
糅合RetinoVP8技術,
 
 
還可以作局部使用的,局部就可以集中對抗皺紋同埋色斑,
 
質地非常柔滑,又容易吸收
 
用完之後個感覺都幾舒服
 
我成日都好怕啲抗皺產品,
 
用完之後會油笠笠
 
 
今次係撮合高濃度Pure Retinol及SHISEIDO VP8
 
例如可以局部使用係虎紋同埋額頭嘅位置,
 
集中撫平肌膚
 
 
亦都可以集中搽喺面頰既位置
 
佢可以有效減淡我哋嘅笑紋同埋表情紋架
 
每次份量唔需要多,只要一粒米仔咁大左右就得啦
 
重點用喺我嘅虎紋位置,
 
用咗一個星期我真係睇到我個虎紋係冇咁深!
 
SHISEIDO Vital-Perfection Wrinklelift Mask 高效抗皺修護膜
 
 
糅合RetinoVP8技術,
 
局部使用的高效修護膜,
 
 
好似我呢啲成日笑到見牙唔見眼嘅人
 
真係要重點去搞搞佢
 
採用嶄新蘭花狀設計,完美貼服亞洲女性容易出現皺紋的位置,
 
修護膜緊貼肌膚,
 
 
 
備有24小時補濕功效;並即時針對皺紋發揮作用,同時 亮化及撫平肌膚。
 
保濕之餘可以重整膚質
 
其實對抗皺紋都唔係好難啫!
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()