我相信10個女人10個女人都會有黑眼圈嘅問題
 
包括我自己!擁有一個千年嘅黑眼圈!
 
原因其實都好簡單,
 
就係因為成日都好夜訓,血液循環根本唔會好
 
再加上長期化妝,色素沉澱嘅問題已經日漸嚴重
 
最重點就係我本身自己係有嚴重嘅鼻敏感
 
自己又有養狗仔,長期都係容易鼻敏感嘅人,
 
所以要解決唔係一時三刻嘅事,
 
係要長期都keep住保養!
 
平日嘅早晚家居護理係非常之重要嘅關鍵
 
眼霜其實係一個非常重要嘅產品
 
所以揀選眼霜嘅時候
 
我係會一定要睇個成份,搵一些針對黑眼圈嘅成份,
 
今日要介紹就係呢一支 NeoStrata Bionic Eye Cream Plus 加倍抗氧化修護眼霜 15g
 
 
 
 
我對呢個品牌一向都好有信心
 
多年嘅經驗加上又係醫學品牌
 
NeoStrata由「果酸之父」Dr. Eugene & Dr. Ruey 於1988年創立,
 
以科研為本,擁有100個國際專利,產品暢銷全球近86個國家
 
而且係市面上有口碑一直都係不錯,
 
質地都柔滑,又易吸收,
 
 
專利成分 2 個 Step 先溶黑 , 後解黑:
 
專利雙效蛋白肽,有效溶解沉澱黑聚色素,重點改善黑眼圈
 
 
 
天然酵母萃取激活眼周微循環,加速清除色素同時撫平眼部浮腫、消除眼袋
 
仲有Bionic Acid 及 PHA 刺激膠原增生,提升緊緻度,有效減淡幼紋及魚尾紋
 
補濕份子配合專利 Gel Matrix 技術,長效補濕鎖水
 
早晚潔面後,取適量塗抹眼周,輕柔打圈至完全吸收
 
 
確實我自己用咗一個星期之後已明顯睇到個分別
 
個色素沉澱冇咁嚴重
 
 
雖然眼紋嘅問題仲未有太顯著改善
 
但就好明顯睇到我眼底嘅位置冇咁黑
 
真係好開心,我個黑眼圈有得救下
 
銷售點 : 全線萬寧有售
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()