sudio嘅耳機一向嘅外型都好討好
 
天氣開始凍!係時候要換季啦
 
我琴日先執衣櫃執左半日,
 
摷返晒啲冬天衫出嚟!唔好講服裝,連耳機都換新裝!
 
今次我就揀咗呢個北歐瑞典設計Sudio TRE
 
 
Cool cool的黑色,容易配搭我嘅冬天衫!
 
 
我自己用咗一排,音質真係唔錯!
 
 
 
主要功能:藍芽4.1技術/9+小時續航力/高清音質麥克風/Siri語音聲控/aptX™音訊編碼技術/10分鐘快速充電
 
 
而且操作簡單,呢一點真係非常之重要,
 
仲要接駁方便,按一兩個掣就可以聽歌,
 
電量都唔錯,
 
 
所以呢個耳機對於我呢啲電器白痴係非常之適合!
 
日常防水防汗設計
 
三種不同尺寸客製化的鰭狀防滑穩定翼,確保運動時達到最佳固定效果
 
仲有如果做運動嘅人都好適合!
 
 
藍芽開放式耳機,掛喺頸後面就可以隨意咁跑步啦!
 
 
另外提提大家
 
如果有興趣購買HK gift box Campaign 2017
 
可以到下面,會有折扣優惠
 
代碼: Pinkyou( benefit:官網商品15% off + FREE gift packaging((價值30hkd))
 
此活動僅支持Sudio HK/Macau官網購買用戶(www.sudiosweden.com/hk),
 
活動時間會於Gift box送罄時結束喔
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow
    文章標籤
    Sudio TRE
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()