一到夏天很容易出汗,而且又要化妝,毛孔變得粗大仲積聚污垢,搞到黑頭出哂黎
 
試過其他護膚品,但都無神仙水咁有明顯效果,快速解決黑頭同毛孔嘅問題!
 
成日都聽到晶瑩剔透
 
確實佢真係做到!咁多年來我都有用SKII神仙水

神仙水, SK-II, skii, 黑頭

 
不過我有個習慣,就係我唔係日日都用,
 
係間唔中先用來救救皮膚!
 
神仙水, SK-II, skii, 黑頭
 
皮膚有時一唔夠訓就會變得好暗黃欠缺光澤感!
 
係呢個時候我就會出動神仙水去救救我!
 
神仙水, SK-II, skii, 黑頭
 
好似幫皮膚來個急救咁!
 
除咗早晚洗完面使用之外,
 
我有時仲會當佢面膜咁敷,
 
倒少少喺化妝棉,
 
神仙水, SK-II, skii, 黑頭
 
擺在面上5-10分鐘
 
神仙水, SK-II, skii, 黑頭
 
佢即時可以做返個舒緩,令到肌膚好似飲飽水咁
 
唔好睇小呢個步驟話嗰10分鐘真係好關鍵!
 
加埋入面含發酵而成的pitera成份,
 
仲可以幫埋我解決收毛孔同埋黑頭嘅問題!
 
好明顯見到肌膚既分別,光澤感亦都會慢慢翻返嚟,所以廣告講嘅晶瑩剔透係真嘅!
 
我一直也好推介!
 
以前成日見到我媽媽用,其實年輕女仔都好岩用神仙水,依家輪到我自己都鍾意左用
 
唔好以為成熟肌先用得,其實油性肌膚同樣都可以用
 
佢可以補充番水份,令到皮膚更加水油平衡
 
油脂分泌少啲,又可以收毛孔,自自然黑頭又少啲
 
咁望落皮膚都會靚好多啦!
 
有興趣可以去以下網址了解更多神仙水,仲可以預約進行肌膚測試: 
arrow
arrow
    文章標籤
    神仙水 SK-II skii 黑頭
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()