SHISEIDO又有新的BB Cushion
 
夏天推出的產品,多數都係美白,
 
所以今次推出嘅產品就係智能美白氣墊粉底啦,
 
 
 
上次嘅氣墊粉底我都有用過,超卓智能感應技術,可做到光感美肌,
 
個妝容可以更加自然無瑕!
 
 
 
今次呢一個美白氣墊粉底,輕輕一印,
 
可以好輕易遮蓋面上嘅色斑,
 
 
可提亮膚色,修飾暗啞,
 
有六隻顏色可以選擇
 
今次我收到呢個係N3
 
 
每一朝早洗完面護膚之後,以粉撲輕印氣墊,
 
輕輕向外印開粉底,
 
不用1分鐘已經可以完成底妝,
 
 
 
 
仲可以遮蓋晒面上瑕疵,
 
最開頭使用都好驚會有厚重感
 
好彩效果都好自然,
 
同埋今次呢一隻加入美白成分,可以提亮肌膚
 
我最近因為曬得太多,膚色都變得好不均勻,
 
所以呢一個氣墊粉餅係剛剛好
 
幫我解決到我想解決嘅問題
 
好多人都怕下午會出面油,我試過化全日,
 
大約四點鐘左右只有小小面油,
 
輕輕用紙巾印一印再補妝,效果都仲keep到好好!
 
所以真係唔錯!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow
    文章標籤
    SHISEIDO SHISEIDO氣墊粉底
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()