close
已經唔係第一次去琥珀美容(Amber Beauty)做療程
 
 
你嗰間美容院比我感覺係好好嘅,
 
 
因為係好少會推銷客人,
 
創辦人一直都係講求憑良心,要有人情味!
 
而且一望到Amber Beauty,又會好自然見到個代言人
 
清純健康形象深入民心!
 
我自己都好鍾意佢,甜美型!
 
今次嘅Facial就係水潤保濕透白treatment
 
 
 
點解我會揀佢?
 
咪就係因為呢個天氣實在太熱啦
 
曬到皮膚都好乾
 
所以點樣都好,都要比人哋搞一搞,幫下我補充水份,
 
治療師首先會幫我做一個皮膚分析
 
然後就幫我洗面同埋針清
 
 
跟住就做一個精華導入,
 
 
精華係高濃度嘅透明質酸精華
 
使用殿堂級海洋護膚品牌 ALGODERMIA® 多美雅的
 
「Revital Tonic海洋精華再生水 」
 
以超低溫技術提鍊的「 海藻汁液透明質酸精華 」
 
含多種人體不可缺少的微量元素、無機鹽、礦物質
 
可以保濕、排毒、軟化皮膚
 
舒緩炎症或敏感皮膚及減少皺紋形成
 
之後就幫肌膚做一個按摩
 
 
過程實在太舒服啦,我都瞓着咗
 
最好嘅效果就係按完面之後,
 
成個面都V晒,
 
雙眼都冇咁水腫,
 
最後敷返一個保濕面膜去作一個舒緩
 
 
成個療程都好舒服,
 
瞓一覺又可以幫到肌膚變靚靚!
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow
    文章標籤
    琥珀美容 Amber Beauty
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()