皮膚欠缺光澤就係我最大嘅問題
 
呢排仲要病咗添
 
我個樣殘到冇朋友
 
完全好似死屍咁,非常之暗啞!
 
有時真係要靠護膚品幫下手先得!
 
Exuviance® O2 補氧活膚面膜能為肌膚化解「缺氧」危機,
 
為肌膚注氧,喚醒暗啞疲倦的肌膚,即時亮澤透白
 
我對Exuviance已經好熟悉
 
因為連facial treatment我都做過好多次!
 
由全球果酸權威研創,美容院權威品牌 Exuviance 擁有逾 100 項配方專利,
 
被全球多個著名的化妝及護膚品牌選用,備受醫學美容界推祟
 
產品溫和親膚,啟動肌膚自然再生,煥發健康光澤,即使敏感肌亦適合使用
 
今次就嘗試佢哋兩個產品
 
 
就係微晶淨滑煥膚霜同埋O2補氧活膚面膜,
 
 
我好鍾意呢一個煥膚霜,
 
 
入面一粒粒細細粒嘅粒子,
 
 
搽上面,輕輕打圈,
 
 
入邊仲有個木瓜酵素,個香味超級香!
 
另外仲有含有10%嘅甘醇酸
 
可以刺激底層細胞更新,幫皮膚做一個去角質,
 
中途仲可以用熱毛巾敷上面上,可以幫助佢快速吸收!
 
用完之後皮膚真係好滑,
 
 
仲要係即刻睇到個肌膚好白淨!
 
用完呢個換膚霜去角質之後,
 
就即刻用返呢個O2補氧活膚面膜,
 
 
佢係專針對我呢啲暗黃肌膚,
 
可以為細胞提供氧氧,製造更多嘅骨膠原
 
急救用都好好架!
 
 
敷上面唔駛1分鐘就會變成泡泡面膜,
 
 
 
泡泡仲好細嫩,中途會覺得有少少吉吉地,
 
入邊含有醫學科研尖端成份,
 
含有6%葡萄糖酸及乳糖酸,
 
令到氧分子可以到肌膚底層,即時可以喚醒疲倦肌膚,
 
用完會即刻睇到效果真係好正,
 
 
本來朝早一起身個樣殘到爆炸,用完即刻精神返晒喔!
 
有興趣既朋友可以去 https://goo.gl/BPquw2
 
是次產品由Exuviance提供!
arrow
arrow
    文章標籤
    Exuviance Exuviance煥膚霜
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()