現今女性,生活忙碌
 
日日都要返工,經常OT
 
一係就要照顧屋企,忙住湊仔
 
身兼多職
 
跟住年紀越大,又會見到皮膚越來越多問題
 
開始變得疲勞暗黃,缺乏光澤....
 
唉,唔想再數落去啦......
 
最近收到瑞士殿堂級護膚品牌 Suisse Programme
 
為我訂製既「Why not have a break」禮品包
 
 
 
入邊呢精緻立體金魚造型茶包已經比我飲晒啦!
 
 
每日一包,見到金魚茶包,心情都開心啲
 
入邊仲有尊貴產品為肌膚進行SOS
 
 
補充基底營養!
 
講精華!我日日都要用架啦
 
這一盒係緊緻必備!活氧保濕提升原液
 
 
含有專利BCC(生物活力細胞複合元素)
 
可以令到肌膚細胞處於活躍嘅狀態,
 
更加吸收護膚嘅成份!
 
 
保濕度唔單止高,用完之後都感覺皮膚彈性增加左
 
好似建立咗個保濕屏障咁,幫我阻擋外界既侵害呀!
 
透明嘅水狀質地又容易被皮膚吸收!
 
 
使用一排,仲可以覺得個下巴冇咁下垂,
 
 
可以幫助肌膚有提拉嘅作用...
 
跟住就不能少嘅防曬產品都有
 
這一支智能活水防曬乳液
 
 
含有SPF 15
 
我最怕啲防曬乳液癡笠笠
 
 
這支防曬就唔會啦,質地好清爽,
 
仲可以幫肌膚做一個保濕
 
用完佢再化妝都得架!
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()