一講到金盞花, 我諗好多人都知!
 
除咗好多人鍾意觀賞之外,還有很好的藥用價值,
 
亦有好好嘅護膚功效,
 
金盞花的功效好廣泛的,本身擁有保濕修護功能,
 
仲特別適合敏感皮膚,特別針對濕疹、紅斑等等也是相當好的成分,
 
刺激性低,又含有維生素A和C,補水得來又有防禦敏感,
 
促進代謝能力淡化痘印,調整膚質!
 
講咗咁多好處,我哋就嚟一齊睇吓Kiehl's嘅金盞花系列產品,
 
 
今次收到佢個潔面泡沫、爽膚水同埋面膜!
 
金盞花深層潔面泡沫
 
 
因為有甘油嘅成份係入邊,所以洗完又唔會話好乾,
 
而且用完之後皮膚會回復返有彈性飽滿,
 
 
清潔效果都唔錯!每朝早起身用佢,
 
 
感覺個人都好fresh!
 
爽膚水同樣效果都唔錯!
 
 
我見我有個男仔朋友都用佢,佢話有時睇完鬚用,
 
 
可以即時舒緩返肌膚,
 
 
不含酒精成份、具收斂效果的爽膚水,
 
香味清新,記住每次使用前都要輕輕搖勻,
 
入邊中含有尿囊素及牛蒡,可發揮舒緩及減輕炎症的功效!
 
最後就到金盞花蘆薈鎮靜保濕凍膜
 
 
除咗有金盞花就係有蘆薈成份!
 
可能大家熟我都知!我每日都有敷面膜嘅習慣!
 
由其係依家天氣咁熱,好多時曬後都會好乾,
 
 
而且仲會出現泛紅,
 
呢個面膜就可以幫你急救!敷5至10分鐘,
 
 
冰涼啫喱狀真係可以即時幫肌膚鎮靜保濕,
 
 
持續使用更有效修復肌膚,仲可以趕走疲倦肌膚!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow
    文章標籤
    Kiehl's 金盞花
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()