新年過後,食完一大堆煎炸嘢後,
 
慢慢就開始後悔!
 
肚腩越來越大,嗚...
 
所以係時間減減佢!
 
上星期就去Elyze到做個INBODY + CoolSculpting!
 
 
我既治癒師叫 ella,佢係非常的細心的!!
 
 
成個過程都好Relax,
 
最正係我見到個 INBODY,一部可以睇到身體狀態既儀器~
 
 
啲數據好清晰,我完全睇到自己身體有咩問題,
 
除咗話俾我聽我新陳代謝真係好慢之外,
 
 
仲可以針對性話俾我聽有咩問題!
 
例如下半身循環差,整個身體都好缺水,
 
其實真係,我下半身真係肥腫難分,
 
治療師都提點我一定要做運動才解決到問題喔!
 
不過做埋CoolSculpting再配合運動,效果就更明顯啦!
 
 
做完 inbody 機就正式開始冷凍溶脂療程啦! 過程係凍凍地,
 
頭十多分鐘有少少麻麻地痹痹地既感覺,但都接受到!
 
完成療程之後,治療師會幫我按摩幾分鐘,個過程就完成架啦!
 
一次療程就已經可以減少脂肪細胞 22%! 
 
而家 CoolSculpting 既機頭升級左,只需要 35 分鐘就已經完成療程! 
 
療程其間可以玩電話,睇雜誌,時間超快過!
 
好期待快D見到個效果!!
 
效果會大約 2 – 3 個月左右就看到,
 
不過如果新陳代謝快 D,就會可以快D見到效果!
不過如果新陳代謝快 D,就會可以快D見到效果!
 
我呢個星期都好努力咁打拳,操fit個身體!
 
佢明顯睇到個肚收緊咗!肚腩冇咁大!
 
成個循環都好咗好多!效果我都幾滿意!
 
2 個月後再同大家分享多 D 相片~!! 睇睇療程的效果!
 
你都可以體驗 elyze 既療程架:   http://bit.ly/EBLOG0417A  
 
係以上連結登記就得! 
 
*雖然 elyze 價錢比較貴 D, 但係環境同服務真係好好,而且 elyze 效果亦好好,
 
CoolSculpting 係連醫生都信賴! 所以我覺得大家真係可以試下呀! 真心推介!
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()