係人都想擁有淨白光感肌?
 
Neogence呢個台灣品牌我一直都好喜歡,
 
之前用過佢嘅美白精華效果都非常之好,
 
今次推出全新光感超淨白系列糅合3大超智慧淨白分,
 
有效淡化斑點、淨白膚色及強化肌膚防禦力!
 
上星期我就參加左「初夏・Neogence x SaSa 光感肌淨白學堂」
 
 
而且仲有下午茶嘆!
 
 
親身體驗光感肌是如何煉成的,
 
 
重回學生時代!
 
課堂分為3節,
 
Neogence台灣總部更派出品牌型男教授Tevan Hung及助教Nick Wu
 
到場分享光感肌在台灣是如何普遍!
 
我哋仲親自自己做面膜添!
 
 
我返到家後馬上用,效果真係唔錯!
 
 
品牌做送咗三樣產品俾我哋!
 
 
唔使講啦!我鍾意嘅嘢梗係馬上用!
 
首先講吓個面膜!
 
 
我自己都幾鍾意用,一盒有4片,
 
1%酯化維他命C+熊果素+維生素B5,淨白舒緩肌膚
 
面膜紙比一般面膜比較厚身,
 
 
但係敷上面都好貼面,
 
敷10分鐘左右已經可以睇到個肌膚色澤光澤左,
 
 
我仲見到塊面同條頸兩節色,救命,哈哈!
 
之後用返精華,呢個精華質地好容易被皮膚吸收,
 
 
而且好水,用完之後唔會話有膩痴痴嘅感覺,
 
肌肽活化、增強肌膚防禦力,預防斑點生成
 
 
除咗有美白功效,保濕嘅功效都很好,
 
用咗佢我又唔會再特意再加多個保濕精華,
 
白淨補水一支過,幾方便我!
 
最後就到光感濾鏡瞬白霜,份量係唔可以攞太多,
 
 
我發現一攞太多就會有泛白嘅情況,
 
 
取適量於面部及頸部按摩至吸收,
 
超智慧淨白成分+折射光感科技
 
SPF15物理性防曬係數,清爽控油
 
 
成日話一白遮三醜,所以記僅唔可以忽略美白嘅步驟,
 
由其係夏天,紫外線最強嘅時候,就更加要做足美白功夫啦!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow
    文章標籤
    Neogence Neogence光感淨白
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()