對Crabtree & Evelyn這個品牌其實絕不陌生,
 
咁多年來都係用佢,
 
仲記得我有一輪好瘋狂,
 
無論洗頭水沐浴露爽身粉香水全部都係Crabtree & Evelyn,
 
點解咁迷戀?離不開都係因為佢個香味好吸引我!
 
Crabtree & Evelyn嘅產品有兩種香味我係好鍾意,
 
第一係海洋味,第二就係玫瑰味,
 
今次收到品牌寄來嘅手部修護的日夜之旅套裝,
 
日間防禦,夜間修護
 
締造完美無瑕雙手,Yeah!都係我喜歡的玫瑰味!
 
打開包裝,看看有3枝產品!
 
Rosewater抗污染手部隔離霜
Rosewater手部修護霜
Rosewater晚間手部深層修護霜
 
 
隔離霜係乜東東?
 
 
就係建立抗污染透氣保護屏障,
 
阻隔外來污染物,照顧手部肌膚底層,
 
簡單啲來講即係Base,可加強滲透力,
 
選用天然植物成分,如山桑子、甘蔗、楓糖/糖槭、橘子及檸檬等,
 
有助手部修護霜吸收,
 
 
用完之後都會即刻睇到肌膚柔軟左好多,
 
 
 
因為我係成日洗手既人,對手長期都好多乾紋,
 
潤手霜係我必須要有嘅東東!
 
我擺在洗手間,
 
每次洗完手,都用返隔離霜,
 
日頭先用Rosewater手部修護霜,
 
 
質地會較為清爽,加上細細支帶出街好方便!
 
用完之後雙手都好香噴噴!
 
 
相信鍾意玫瑰嘅人都唔會抗拒佢!
 
晚上就用返Rosewater晚間手部深層修護霜,
 
 
質地係較為滋潤,具修復及亮澤柔滑功效,
 
 
 
重點保濕及撫平乾燥肌膚,馬上可以軟化乾燥肌膚!
 
 
我成日都話雙手肌膚可以出賣年齡,
 
所以必須要好好保養喔!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()