成日都話我有頭髮煩惱,
 
有時個妝化得幾靚都好,個髮型一唔掂就好煩,
 
加上我成日染頭髮,仲要日日都用鬈髮器,
 
黎唔開都係乾旱問題!
 
所以簡單啲來講護髮油係必備嘅東東黎!
 
今次收到全新VS首創修護X造型雙效精華系列,
 
 
一共有3支產品,三種不同觸感,雙效同樣滿足我頭髮需要!
 
先睇下呢支保濕順滑精華水,
 
 
洗完頭吹乾之後每次都噴一噴佢,頭髮就即刻冇咁乾旱啦!
 
我都知道有啲人唔鍾意用護髮油,
 
所以選用精華水係唔錯嘅選擇,
 
一來質地清爽,唔怕油膩感覺,
 
 
簡簡單單噴幾下頭髮就可以撫平毛燥!
 
 
修護受損頭髮同時可以因應需要達到不同造型效果!
 
而光感瑩潤美髮油,我都幾鍾意用,
 
其實我晚晚都會用美髮油,
 
我揀選美髮油嘅條件就係容易吸收就可以啦!
 
佢絕對做到呢個效果,㧵幾下搽落頭髮到,
 
 
一陣間就吸收晒,頭髮即時更有光澤,
 
加上改為噴霧裝,直接噴落髮絲,
 
 
唔使接觸到雙手都油膩膩!
 
 
最後這支捲盈修潤彈力素乳液都一樣不錯,
 
 
只要每朝早造型前搽少少,再用鬈髮器卷,
 
個效果都好睇好多!護髮+造型一支搞掂哂!good ar!
 
 
限時優惠連結:
 
 
買任何一支單雙效精華即減$20
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow
    文章標籤
    VS 造型雙效精華
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()