觸得到的發光肌?唔使問!係人都想要!
 
每憑就到夏天,都會推出一系列嘅美白產品,
 
我呢個冬天真係懶到一個點,
 
不停夜訓,又唔敷美白面膜,又唔常用美白精華,
 
防曬又有時忘了搽!其實唔好話暗黃,
 
連我朋友都話我面上嘅雀斑深色左!
 
而家來到美白季節!點可以仲唔加倍努力!
 
上個星期齊齊來到SKII event,
 
 
又有兩樣新產品推出!
 
 
產品專針對皮膚黑色素,美白之餘,仲要肌膚散發光澤感!
 
 
新出嘅Atmosphere 多效防護乳,
 
 
輕盈透薄,我塗上面時,
 
 
就很容易推開,質地非常清爽不厚重,
 
摸落又不會黏膩!就好似平時用嘅乳液一樣好推!
 
 
另外多謝SKII送我環采鑽白精華,
 
 
屋企嗰枝我剛剛用完,又收到一枝啦!yeah!
 
這枝精華真係好正架!
 
 
使用第四天已經睇到嗰個效果,成個膚質都有改善,
 
明顯額頭無之前咁暗黃暗啞啦!
 
同面部嘅色澤都接近返!
 
 
另外仲有全新的SKII 環采鑽白CC霜,
 
五重功效,全效美白,極效防曬,完美遮瑕,深層滋潤及綻放光采!
 
蘊含Day Soft Aura White成分,可以化妝同時美白,
 
高達SPF50+/PA++++防曬指數,保護肌膚免受紫外線UVA及UVB傷害,
 
可以輕易咁遮蓋瑕疵,要化裸妝話咁易!
 
而且唔會有好厚重感,最啱我呢啲人,
 
防曬粉底修護一take過!
 
內含保濕配方,而且加入左珍珠光粉,
 
平時就咁出街食早餐買下野,
 
就咁用呢個CC Cream就啱晒!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()