喵喵~ 喵喵~
 
38天貓女王節活動又來啦!三八婦女節!
 
而家好多人都網上購物,包括我自己!
 
我仲記得拍咗一條淘寶片,好多人也喜歡睇!
 
可想言之淘寶嘅威力有幾大!
 
我成日都話馬雲好犀利,一聽到每一年嘅盈利我都O哂咀!
 
阿里巴巴是一間提供電子商務線上交易平台的公司,
 
業務包括B2B貿易、網上零售、第三方支付.....等服務
 
集團的子公司有淘寶網、天貓、一淘網、支付寶、土豆.....
 
旗下的淘寶網和天貓在銷售額仲非常之高!
 
前幾日就去咗佢哋嘅活動,同樂樂一齊去嘆個Tea,
 
 
 
活動當日,仲展示咗好多可以喺天猫買嘅產品,
 
 
 
 
我拎上手,其實好多野都好好,
 
無論包裝及品質都不錯!
 
 
 
當日event,我亦收到一個鏡子化妝鏡,
 
 
非常之喜歡,有LED燈,
 
 
就算有時夜晚化妝出街都可以用佢,
 
或者女仔鍾意自拍都可以用佢!很好呢!
 
咁究竟淘寶同天貓有咩分別呢?
 
就係淘寶個個都可以開,你同我都可以擁有自己嘅商店,
 
有啲係自家設計品牌,
 
價錢亦便宜一點!
 
而天貓就有唔同,通常天貓上面的賣家會比較有規模,
 
商譽也會比較好!而且有國際知名品牌進駐,100%正貨!
 
總括而言,淘寶店運營可以是一個愛好或者練手的機會,
 
而天貓店運營需要的是投入更多的時間和精力、金錢!
 
唔好講咁多啦!大家快快睇定有乜好東東!
 
小夥伴們又可以買買買啦!
 
38天貓推出了一系列女王節優惠,
 
讓一眾女士們可以寵愛自己更多!
 
而家只需喺手機download一個天貓Apps
 
 
就可以隨時購物!
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()