眼睛係我哋嘅靈魂之窗,
 
而且亦都係容易衰老嘅位置,
 
好似我咁,長期夜訓,千年嘅黑眼圈都跑曬出嚟!
 
如果一唔化妝,其實真係所有疲勞年齡都俾人知道晒!
 
所以話眼部嘅產品係絕對唔能夠忽視!
 
可能有睇開我文章嘅人都知,
 
我係好喜歡Nuxe品牌,
 
第一個香味真係好正,試過好幾樣產品,
 
一打開蓋,我都俾佢個香味吸引住,
 
今次就嘗試呢個花妍能量眼部護理液,
 
 
同樣佢個花香味都一樣咁正!
 
NUXE係法國藥妝No.1抗衰老護膚品牌,
 
今次這個花妍細胞能量系列擁有10項法國專利,
 
是NUXE最科學和創新的抗衰老護膚系列!
 
為針對眼部肌膚的衰老問題,
 
NUXE更特別推出全新花妍能量眼部護理液,
 
 
劑出嚟係杏色眼霜,質地都幾清爽,
 
 
而且內蘊含珠光粒子、幼細滑膚粉末及「柔焦」矽球,
 
以創新獨特的「光感柔焦」技術淡化眼部瑕疵,
 
其實用咗之後都會見到雙眼細紋平滑一點
 
我最鍾意就係佢個冰感的按摩頭設計,
 
 
圓頭設計的按摩頭,剛剛好,好適合雙眼嘅弧度,
 
可以幫雙眼做埋按摩,當係一個按摩棒咁使用,
 
一路按摩嘅過程都幾舒服架!有時朝頭早起身,
 
雙眼浮腫,就可以即刻用佢減褪,
 
 
配合高保水性的天然透明質酸為肌膚保水,
 
活性草本複合物又可改善黑眼圈和眼袋,
 
用左兩星期,每一日都好勤力咁用下佢,
 
係發現遮瑕膏都唔使用咁多,
 
化妝慳返少啲步驟,用完佢直接上粉底都OK!
 
雙眼肌膚去到晚上都唔會覺得好乾!
 
 
這枝眼精華我都非常之推介!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()