2017年,又新一年,
 
今年俾自己一個其中目標就係要擁有好肌膚,
 
有一個喚然一新的「我」
 
掌握自己肌膚,從而改寫命運
 
係SKII多年來的口號!
 
今年SKII神仙水同樣換上新年新包裝
 
 
多彩鳳凰,象徵著新一年重生,
 
真係靚到無得頂,每一次都好用心設計,
 
係獨一無二的日本墨流藝術,
 
 
送禮自用都開心!
 
 
神仙水!我多年來都有用!
 
應該話係頭號粉絲,因為真係可以改善肌膚底層,
 
做到的晶瑩剔透嘅效果,令肌膚更有光澤,
 
毛孔更細緻滑嫩!
 
每次洗完面用又得,當一個面膜用有得,
 
用沾有神仙水嘅棉花放在面上敷五分鐘,
 
 
就可以得到即時保濕同埋妝容更貼服嘅效果,
 
好多時都話,只要肌膚好又夠白淨,個人望落去都靚好多架!
 
係啲新一年,我真係要改善自己嘅習慣,
 
唔好咁夜訓,因為夜訓會令到肌膚變得好暗黃,
 
護膚品其實真係幫我唔少!神仙水係幫我不少,功勞也大的產品!
 
各位絲打們!我們也要一齊努力改寫肌膚命運,
 
幫肌膚打打氣!擁有好肌膚一定不能懶喔!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()