La Roche Posay這品牌一向也好錫住敏感肌的人,
 
今次再次推出溫泉舒緩低敏卸妝潔膚水,
 
 
同樣極度清爽,
 
內不含油脂、不生粉刺配方,連油性皮膚也可使用,
 
 
pH與皮膚酸鹼值相近,一抹卸妝!
 
平日我好少用卸妝水,呢個天氣我多數會用卸妝膏,
 
不過有時都會嫌麻煩,因為卸妝膏要再次潔面,
 
而卸妝水就真係好方便!
 
尤其我平日學化妝,睇轉妝嘅時候就特別要用卸妝水去幫我們,
 
相信大部份嘅化妝師都知道,
 
揀選一枝好嘅卸妝水係相當重要!
 
我哋來做個測試!
 
我係手背畫上眼線、睫毛液及唇膏,
 
 
再用溫泉舒緩低敏卸妝潔膚水一抹,
 
 
大家都看到效果!
 
第一塊棉花、第二塊棉花、第三塊棉花,
 
 
已完全可卸除防水睫毛膏及眼線,
 
深層潔淨能力可減少卸妝時對皮膚摩擦拉扯的次數,
 
從而減少泛紅問題,又可即時舒緩皮膚敏感症狀,
 
每次只要沾濕化妝棉,
 
 
輕輕擦拭眼部、面部及唇部肌膚就ok,
 
 
0% 防腐劑、PARABEN、香料、酒精、色素及皂鹼
 
含5%甘油成份,
 
卸妝同時保濕,敏感皮膚又啱用,絕對抵諗啦!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()