塗有色唇膏,好多時也是怕飲水後,
 
唇色會甩掉脫色,最近嘗試左這個KOSÉ LIP GEL,
 
 
 
佢特點就係一抹鎖色、定型、不留痕,持久一整天!
 
在日本甫登場旋即引起熱烈討論的!
 
 
剛剛喺 1/11正式抵港咋!新鮮熱辣辣呀!
 
佢可慳返補妝時間!
 
是一實用性極高的美妝產品,
 
一支只需要$105,塗完好似有層保護膜咁
 
含氟的油性成分,於嘴唇形成一層鎖色薄膜,
 
防止唇膏黏附其他物件,例如頭髮!
 
Super Lasting成分,有效防止脫妝,持久保持唇膏的亮麗色彩,
 
仲有保濕成分,有透明質酸和角鯊烷,
 
長效親膚,給嘴唇最貼心的呵護!
 
半透明啫喱,質感柔滑易塗,塗上嘴又不油膩!
 
 
 
不含人造色素和香料,Size仲細細支,方便攜帶,
 
一支可用約有60次使用量!
 
每次只需要塗上自己喜愛的唇膏,
 
 
再將LIP GEL MAGIC輕輕搖勻,令其呈乳白色凝膠狀,
 
以指尖取米粒大小的分量,記住份量不能太多,
 
塗唇膏10秒後使用,沿輪廓左右來回擦上!
 
小小提示,如果用唇彩,唔係唇膏,
 
就可能無法充分發揮其效果!
 
確實呢枝KOSÉ LIP GEL MAGIC,我好推介!
 
每次塗完唇膏再用佢!個嘴都好有光澤感又持久!
 
另外仲有四樣產品,同樣今日來個分享!
 
 
來一個美美的Winter Look!
 
先講Visée GLOSSY RICH EYES,
 
 
佢個眼影出晒名好用,我自己屋企都有三盒,
 
 
閃得黎又實色,塗完成對眼都好Bling Bling,
 
 
今次收到嘅係大地色系,好適合我,又係我至愛,
 
因為係我平日會用既色!
 
四個顏色塗上手示範一下給大家看
 
 
跟住就到眉毛,用眉毛粉畫完再用眉毛gel,
 
 
我自己就幾鍾意個眉毛gel,
 
 
 
非常好用,輕易就能把下垂的眉毛gel起!
 
馬上令雙眼可更有神!
 
 
話咁快就完成哂整個
 
 
銷售點︰KOSÉ專櫃、指定SASA
 
查詢電話︰‪2866 3998‬
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow
    文章標籤
    KOSÉ KOSÉ LIP GEL
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()