各位絲打!
 
位於崇光百貨的Wacoal專櫃已由2樓舊翼喬遷至新翼2樓,
 
而最新專櫃以型格打造,牆身產品櫃採用黑色為主色調,
 
感覺更有格調,為女性產品專櫃注入了令人耳目一新的時尚氣色!
 
Cayin一直都係Wacoal的粉絲!
 
咁多年都一直係!因為生完小朋友後,
 
我就好明白內衣對身型變化的重要性!
 
胸部是女性特徵很重要的一部分,
 
揀選合適尺碼的胸圍,配合正確穿著方法
 
就可提升美感,令自己更有信心、魅力與自我認同感啦!
 
上星期就參加了是次專櫃的開幕活動,
 
 
 
活動中Wacoal特意邀請了擁有超過20年豐富經驗嘅專業內衣顧問馮文麗小姐講解如何選購適合自己的內衣,
 
 
並解釋胸部隨住年齡變化的情況,
 
讓各位了解內衣對身型變化的重要性,
 
從而可以及早作出預防及作出改善!
 
我也獲益良多,原來穿着合適的胸圍,
 
係可減低胸部搖晃,令胸部變得更美麗!
 
 
另外仲可即場試玩Love Ageing Mirror,
 
Love Ageing Mirror係運用Wacoal人體科學研究所的研究數據,
 
從而分析及預查自己的體齡變化及最美的身體比例,
 
 
簡單透過將顧客的體型拍攝下來,
 
 
以及她的「年齡層」、「運動」、「飲食習慣」和「內衣的選擇方法」等方面的作出分析,
 
即可以展示出10年、20年、甚至30年後的胸部變化!
 
同時,Love Ageing Mirror會以Wacoal黃金比例為依據,
 
將顧客現時的體型配合其年齡層,分析並呈現最理想的體型,
 
從而令大家可以因應自己情況及早作出改善!
 
呢部機剩係得Sogo Counter先有,
 
有興趣嘅絲打就快啲嚟check下啦!
 
當日我仲揀左兩個胸圍,好正!
 
 
對我這些生完小朋友的人來說!
 
我會特別喜歡揀選Magic X系列!
 
3/4隱藏鋼圈設計, 內推集中,
 
外罩杯加縫活動(不連接脇邊)提托片, 可進一步收緊脇邊贅肉,
 
而且我最鍾意佢既肩帶反面止滑紋設計配合U背, 穿著穩定肩帶不易滑落,
 
仲可以加強包覆效果喔!
 
好著到我自己也跑去再多買一個喔!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow
    文章標籤
    Wacoal Love Ageing Mirror
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()