上兩星期,Cayin去完event就順便到附近的Tridacna Beauty做Facial啦!
 
 
過了這個悠長暑假,同樂樂周圍去後,
 
真係曬了很多一點點細細粒的囇斑來,
 
其實有時也很難避免,湊住小朋友,又怎可能得閒又能防曬來補,
 
所以今次療程就係主要針對黑色素,
 
先講一講Tridacna Beauty先!
 
 
 
去到看到logo也知道,
 
TRIDACNA係海洋中體型最大最稀有的貝類生物,
 
生長在印度洋、太平洋海拔1000米以下及零污染的海域,
 
而Tridacna內裏的“阿拉珍珠Pearl of Allah“,
 
更是世間珍品,國家富商爭相用天價競投的寶物.
 
珍珠表面擁有獨特的光澤,光澤亮度越高,顏色越靚,
 
就越是價值不菲!
 
Tridacna Beauty地方寬躺,環境優美整潔,
 
入到去的感覺係舒適的,令我有放鬆的感覺,
 
治療師也是很有禮貌及友善招待我,
 
療程前需要到房間內了解一下我的皮膚狀況,
 
 
從而清楚知道今日做什麼療程!
 
激光美容產品的主要原理是採用了對人體有益、透過能力較強的光波波段,
 
利用弱激光對生物組織的刺激作用,
 
同時可改善皮膚的供給狀態,增加肌膚組織營養,
 
促進皮膚的新陳代謝,去除衰老萎縮的上皮細胞,
 
增強面部皮膚骨膠原蛋白活力,
 
又改善面部膚色暗黃、色素沈著、皮膚鬆弛、皺紋、毛孔粗大、皮膚粗糙等問題!
 
入到整潔的房間做治療,感覺也好舒服!
 
 
 
治療師lily係對我非常細心,我不用多講,
 
佢也很快指出我想改善的範圍,
 
其實Cayin除了想改善色斑,我知道激光還可改變皮膚鬆弛問題,
 
所以lily很快就知道我想修雙下巴的位置!
 
 
洗完面,就帶上眼罩開始啦!
 
 
激光療程中會感覺有少少痕痕,同埋熱熱地,
 
一點痛楚也沒有,而且治療師非常細心,
 
一邊打激光一邊會問我的感受,怕我會感覺不適!
 
成個療程最大感覺就係額頭及頸嘅位置,
 
其他都好似'橡筋彈'咁的,
 
 
話咁快就打完啦,最後幫我敷返個保濕面膜,
 
保濕面膜內含透明質酸,因為每次做完光學療程皮膚都會好乾,
 
即是補充水份肌膚都會好好多!
 
不用多講!我一起身照鏡已經見到效果,
 
本身打完激光嘅時候皮膚都有少少微紅,
 
但一敷完個面膜就即時無晒!
 
促使其膠原蛋白新生,已經望到本來好暗沉的膚色馬上變成健康的緊實肌膚,
 
整個面更白皙、緊致、毛孔也變得細嫩,
 
 
雙下巴的位置更緊實,更加V,冇左之前水腫腫嘅樣,
 
最重要係一點點色斑也獲得改善!
 
確實激光是女性不可缺少的一種技術,
 
它的出現可以讓人對自己更加自信!
 
療程後可以即時化妝,非常之方便,
 
唔經唔覺又可以慳時間就靚左!
 
另外記住做完激光療程要盡量使用SPF30/PA++以上的防曬,
 
還要加強保濕產品同埋舒緩精華, 咁效果就會維持得更好啦!
 
Tridacna Beauty
 
地址: 尖沙咀廣東道28號太陽力寶廣場5樓510室
 
預約熱線: 2981-3680 / 2981-3681
 
Facebook: Tridacna Beauty
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
 
arrow
arrow
    文章標籤
    Tridacna Beauty 激光去斑
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()