Nuxe一向我都好喜歡!我係非常鐘情佢既香味,
 
NUXE一直堅持回歸大自然,追求大自然的和諧,
 
選用最優質成份,全線產品均蘊含豐富的天然植物成份,
 
保證選料優質,不含化學物質、人造色素及礦物油成份,
 
而且也不採用動物性原料及作動物測試,
 
跟市面上一般有損肌膚的護膚產品截然不同,用家絕對用得安心.
 
之前我也推介過NUXE的全效護理油,
 
又香又滋潤,簡直係冬天必備護膚品,
 
而且呢枝護理油仲係好多荷里活明星及名模的至愛產品!
 
今次嘗試Crème Fraîche植物鮮奶精華,
 
 
一打開同樣芳香撲鼻,令人身心舒暢,
 
 
係手上推開,質地柔滑細緻,非常之保濕,
 
 
果然無令我失望喔!心心眼!
 
搽上面,一開始會覺得有少少笠,跟住就會慢慢被吸收
 
 
 
所以若乾燥時用就好適合!
 
這個系列為肌膚上建成保鮮膜,
 
為肌膚鎖水保鮮!搽完走去瞓覺都好relax!
 
系列糅合8種植物鮮奶成份,
 
為缺水敏感肌重點舒緩,減少因敏感引致的刺痛和燒灼感,
 
同時修復真皮層水循環系統,
 
配以獨特納米拉 (Lamellar) 結構技術,
 
令護膚成份迅速到達肌膚底層,
 
進行修復及再生,讓肌膚在轉季期間依然保持「新鮮」
 
精華蘊含的「玻尿酸」及「高濃度海蓬子」,
 
同時配合杏仁花、橙花、純蘆薈汁液及尿囊素作24小時肌膚舒緩及抗刺激,
 
可為肌膚提供長達24小時的保濕
 
每次要使用時,只需轉動泵頭就可以!
 
 
最喜歡就是每次洗完面,爽膚水後,就可以連面、眼部及頸部一齊用,
 
For我呢啲懶人啱哂!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow
    文章標籤
    Nuxe 植物鮮奶精華
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()