最近Cayin又到位於中環的The Hermitage Spa
 
 
到做Skin Boosters的手術級逆時空抗皺療程!
 
整形這兩字近年愈來愈多人討論,
 
很多人也會掙扎忐忑去想整不整形,
 
令自己可以還原青春!
 
Cayin也是,好似我咁,又怕痛又怕整,
 
好多時一聽到痛字就不敢做!
 
希臘雅典專業護膚品牌Juliette Armand就係睇中這點,
 
 
能將客人的整形手術押後,
 
為客人帶來無創傷、無痛、安全而且效果顯著的美肌體驗!
 
聽落好似好勁咁!本身也抱著一個半信半疑的心態去嘗試,
 
誰知Cayin一試真係發現treatmeat 的效果真的非常好!
 
足足keep到兩星期,到現在皮膚還是很光滑細緻的!
 
連我爸媽也留意到我的肌膚!
 
專利成分施展逆時空魔法Juliette Armand的 4大系列包括Elements、Skin Boosters、Ameson、Sun Film,
 
Elements的產品可能大家也經常聽到,
 
我自己也有用過,效果也很不錯的!
 
創始人Ms. Ioulia V. Armagou是一位化學家,
 
她將其專業知識和美肌智慧傾注在多款出色的系列產品中.
 
今次Cayin做的就是Skin Boosters的手術級逆時空抗皺療程(Thavma Therapy)組合,
 
 
不需要開刀,亦毋須倚賴Botox,
 
即可有效消除面上的各種歲月痕跡:表情紋、幼紋、光學老化及鬆弛等問題!“Thavma”是希臘文,意思解作「魔法」,
 
內裡的魔法關鍵其實在於突破性專利成分EffectoxTM,
 
包含了多種活性成分:AntitoxTM、EUK-134、MDI複合物、眼力士多肽、Dermaxyl多元彈力胜肽及維他命E,
 
合力緩減及調節導致紋理產生的鈉離子(Na+)和鈣離子(Ca++)在纖維細胞內的流動速度,
 
從而降低兒茶酚胺釋放進入肌肉,
 
大大減低其刺激肌膚收縮的情況,最終達至撫平紋理的卓越效能.
 
成個Treatmeat 的產品就是用5款優秀產品組成的,
 
分別有逆時空抗皺去角質液、
 
 
逆時空抗皺前額及眼膜、
 
 
逆時空抗皺面膜、
 
 
逆時空抗皺精華液
 
 
及逆時空抗皺面霜,
 
 
我聽治療師講,客人會一整盒手術級逆時空抗皺療程組合買,
 
然後放係美容院,
 
就可以做到10次療程!
 
先用Elements保濕潔面奶及保濕爽膚水徹底清潔面及頸部
 
 
跟住就塗上兩毫升去角質液在面及頸上等待吸收,大約等三至五分鐘,
 
 
過程中皮膚可能會有少少吉吉地!
 
跟住就分別係前額、眼部位置塗上兩毫升易時空抗皺前額及眼膜,
 
 
再塗上4毫升面膜在面上及頸部,
 
等二十分鐘後用清水沖洗!
 
最後塗上精華及面霜按摩至吸收就完成啦!
 
 
成個treatmeat 只需要一個鐘!
 
我一起身照鏡已經好驚訝!
 
 
先講膚質,變得很柔軟水潤,又好有光澤!
 
係成個感覺都好健康!
 
睇照片都看到!
 
 
別以為做完就由佢!其實還有家居護理,
 
如果想treatmeat後嘅效果持續顯著,
 
就真係要用埋Thavma既提升抗皺精華液及面霜,
 
 
這兩枝一樣棒!精華係gel狀的,
 
 
塗上面時會有少許(漿)住的感覺,
 
 
但過左一會兒,就會好快被皮膚吸收晒,
 
 
這枝精華用完會有少許提升的效果,所以我會重點搽係有細紋的地方!
 
而面霜別看它是cream狀,
 
 
我這兩星期好多時都靠佢來幫我皮膚補水,
 
 
因我鼻邊因為我食西藥而不停地脫皮,加上又長開冷氣!
 
係用佢先可以last到一整晚不脫皮!
 
而且佢有陣陣的橙花香味,用完真係好舒服!
 
第二天醒來,皮膚滿有彈性光澤的!
 
 
 
真的超級愛這個Skin Boosters的手術級逆時空抗皺療程!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()