今次到Amber Beauty琥珀美容做的treatment 係「北海道三合一補濕面部護理」,
 
 
聽個名已經覺得好吸引!
 
我覺得最讚的係所有店員都好有禮貌,真係好熱誠,
 
就咁問我飲唔飲花茶,需不需要去洗手間都問左幾次,
 
 
 
非常細心!
 
入到去,就會看到代言人蘇麗­珊的大大張海報,
 
 
其實我係好喜歡她,之前係廣告看到她,
 
已經覺得她好美好清純的感覺,
 
一頭短髮look,加個甜美笑容,係好無敵的!
 
今次北海道三合一補濕面部護理選用無添加、無合成香料的護膚產品獨家研發複合成分 「North effect 3DO」
 
而什麼是「North effect 3DO」?
 
是由北海道三種天然的原料「玫瑰果實提取物」、「馬胎盤提取物」、「蛋白多糖」組成,
 
能在肌膚上取得理想的平衡狀況,
『馬胎盤提取物』是北海道優良純種馬的胎盤,含有豐富維他命C和多酚,
 
能促進細胞恢復活力,啓動身體對抗衰老的因子!
『蛋白聚糖』是指提取於鮭魚鼻軟骨中的成分,
 
與玻尿酸相比較,有著130%的鎖水力,
 
且該成分擁有和EGF近似的作用功,
 
有效恢復肌膚彈性及光澤.睇到這裡,也好知道北海道三合一保濕面部護理係適合任何皮膚,
 
可以高度保濕、防敏感!
 
一年四季都適合做的treatment,
 
先填咗表格,治療師再慢慢解釋療程俾我聽,
 
 
 
讓我詳細了解之後就入房換衫開始療程!
 
 
 
 
先用植物蛋白潔面做一個深層潔面,
 
 
蛋白潔面係要先起泡的,細緻的泡泡係面上打圈按摩,
 
作一個清潔!跟住就做一個溫和去角質死皮護理,
 
一個簡單的Peeling已經令到肌膚冇咁暗黃!
 
 
針清修眉後,
 
就用北海道馬胎盤及蛋白多糖精華做一個超聲波導入,
 
 
再用植物及水果提取配製的香薰油作面部按摩,
 
過程中我也爭一點睡著了,好舒服!
 
 
其實按摩可以刺激面部皮膚組織,
 
還可以加速身體代謝廢物的排出,
 
而達到補充體內的水分和養分以及潤澤皮膚的功效的!
 
按摩後就敷返營養面膜就倒一個軟模,
 
 
面膜含藻類及褐藻萃取物,從而改善暗淡膚色,
 
係倒膜期間,治療師會用香薰精油去幫我做香薰肩頸按摩,
 
非常舒服的!
 
我自己也不經不覺睡著了!
 
療程為1小時45分鐘,主要也是用按摩的手法為主,
 
所以客人也可以來做療程的同時作一個休息,
 
休息完又可以馬上見到自己皮膚,變得更水潤有彈性!
 
望望我的肌膚也變得更光澤、緊致、白淨,
 
 
 
之後上妝也是Easy Job!
 
治療師和其他同事都真係好細心的!
 
從未見過一間美容院那麼熱誠的.
 
 
 
Facebook: https://www.facebook.com/amberbeautyhk/
 
最後,當然要俾優惠大家啦,依家$298就試做Amber beauty的北海道三合一補濕面部護理療程,
 
http://www.amberbeauty.com.hk/form/2856,仲唔登記!
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow
    文章標籤
    Amber Beauty 琥珀美容
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()