眼睛確實係我們的靈魂之窗,可以出賣年齡,
 
而且同其他皮膚唔一樣,係好薄弱的,更需要特別呵護!
 
3個月系列之「亮眼Bling Bling攻略」Beauty Box,
 
 
就是專門針對眼睫毛、眼圈、幼紋的3大眼部位!
 
第1個月就係我之前分享過的RevitaLash 激活美睫增生精華,
 
 
 
每天晚上用,好快就會見到睫毛堅挺d同長d!
 
 
美國突破性專利科研,由眼科醫生研製,
 
活化毛囊,重整睫毛生長週期,
 
深度滋養,強化現有睫毛,回復健康強韌,
 
同步新生豐厚睫毛.
 
我的主要問題就是不夠濃密,
 
以及卸妝時,可能我太大力的關係,睫毛亦經常有脫落,
 
用了RevitaLash 激活美睫增生精華後,
 
我已明顯看到效果啦!
 
脫落的問題有改善,而且確實加快了睫毛生長,
 
而新生睫毛也變得更強韌濃密!
 
而第2個月就係Bicelle R-OX凝亮水活眼霜,
 
 
 
另外有Exuviance水凝補濕眼霜(體驗裝) + Exuviance 肌膚仿生精華(體驗裝)
 
 
我自己都用過,可以活化眼周血液循環,
 
 
專針對黑眼圈,趕走熊貓眼!
 
對抗游離基,有效預防眼紋,
 
刺激骨膠原增生,滋養眼部肌膚,回復水潤飽滿,
 
我自己也有用過,去黑眼圈的效果頗好的,
 
 
當然我這個千年眼圈好嚴重,
 
但用完之後,都看到有改善,減淡了少許色素問題,
 
質地cream狀,但不油膩,係眼周邊按摩一下好快就吸引哂!
 
 
而且去水腫效果也不錯的!
 
最後第3個月就係NeoStrata 再生緊緻護眼霜
 
 
 
加NeoStrata Skin Active 緊緻活膚日霜 SPF30 (體驗裝) + Neo Strata Skin Active 特效修護眼霜 (體驗裝)
 
 
再生緊緻護眼霜令到眼周肌膚可以更加Firm,改善鬆弛同埋眼紋問題!
 
 
含有4% PHA、維他命E、維他命B5衍生物、透明質酸,
 
結實及平滑眼部皮膚,
 
特強補濕滋潤,不刺激眼部皮膚,
 
這個再生緊緻護眼霜也是出名好用!
 
 
佢可以更新眼部皮膚,令肌膚細緻嫩滑,
 
從而減少幼紋,魚尾紋的出現!
 
 
早上可以用NeoStrata 再生緊緻護眼霜,
 
晚上就用Bicelle R-OX 凝亮水活眼霜+Revitalash激活美睫增生精華,
 
咁就可以過針對眼睫毛、眼圈、幼紋的3大眼部問題!
 
現在只需$360就可以訂購以上三樣的Beauty Box(原價$1287)
 
產品包裝還很吸引呢!
 
有興趣的朋友就快去訂購喇~
 
 
*另外填推廣碼「20160602」,
 
還會有獨家訂購優惠喔
 
同期會免費送1支500ml《BIODERMA控油卸妝潔膚水》
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()