又再次收到英樹的產品啦!
 
 
無論護膚及化妝品,我也是很喜歡用!
 
如果平日有看我的分享,也知道我也是英樹的忠實粉絲!
 
今次英樹又寄來幾樣的化妝產品,我也要來個詳細分享先!
 
分別有防曬、水光素顏霜、粉底液及唇釉喔!
 
而試用後,我發現塗了防曬及水光素顏霜後,
 
皮膚馬上看起來好好多,跟住粉底液也不用多塗,
 
就咁點少少係黑眼圈及暗瘡印的位置已完成底妝啦!十分驚訝喔!
 
先講防曬,我就是最喜歡佢既清新花香味,
 
 
 
別看佢Cream狀質地,慢慢印開後又係好清爽的,
 
 
 
現在的防曬霜真的愈做愈好的,
 
 
又保濕,又清爽,令到之後上妝又更事半功倍!
 
輕薄透潤質地防曬乳為肌膚內外填充水分感,擺脫黏膩,
 
賦予滲透肌膚的輕薄感受,
 
保護肌膚不受紫外線侵襲,
 
 
含凝然精粹提取,紅景天活力亮膚成分可從肌底掃除暗啞,
 
丹參及積雪草舒緩修護成分滲透肌底,
 
調整肌膚受損狀態,平滑肌膚細紋,
 
由內而外防曬、隔離、保護、修飾肌膚!
 
平日就咁上班的Office girl,塗SPF30+ PA+++,
 
絕對足夠應付紫外線的侵害!
 
跟住就到英樹植物水光素顏霜,
 
 
別看佢好似普通白色乳液狀就覺得佢冇料度!
 
 
以高效的遮瑕效果,打造出輕盈無粉肌底一抹即白,
 
 
改變肌膚底色的素顏霜,好適合我這個懶人用!
 
亦有高效的遮瑕效果,同樣點小小係額頭、面頰、鼻及下巴,
 
 
輕輕推開!就會睇到膚色提亮左,
 
感覺就塗了BB Cream一樣,
 
可作妝前乳使用,改善底色,滋潤皮膚,控油保濕!
 
使用後,又不會像戴個白粉面具,
 
毛孔細緻左,面上所有瑕疵也減淡了,整體效果都非常好!
 
含七種維生素複合體滲透肌膚底層,
 
 
充分調節肌膚水油平衡,打造出輕盈無粉肌底,自然均勻提亮膚色!
 
以上的防曬及素顏霜我也十分推介!大愛!
 
最後再上粉底液的時候,這個Step已經不需要太多粉底液,
 
 
因為皮膚這時望落已經很不錯,
 
 
 
只是要遮一遮我嚴重的黑眼圈及鼻邊的暗啞位,
 
 
變相減輕了皮膚的負擔,
 
我發現前兩個step做得好,粉底液就會更貼服持久!
 
粉底液含植物配方,注入天然植物精華,
 
 
銀耳提取物、胭脂仙人掌花富、積雪草、煙醯胺及馬齒莧,
 
有三種顏色選擇,象牙白,自然色,米膚色,
 
我就選擇了象牙白,這個色號可以美白提亮
 
自然色就適合一般膚色,自然,遮瑕較強
 
米膚色就適合較暗啞膚色
 
最後就簡單化個眼妝,胭脂,眉毛,
 
就塗上唇釉,
 
 
 
其實唇釉可以說等於唇膏+唇蜜,
 
 
我嘗試後,覺得有點兒偏乾,因為我咀唇本身也是好乾燥的,
 
 
所以我習慣先塗上一層潤唇膏,
 
再塗上唇釉,顯色也頗高,
 
 
我揀左205色號,胭脂粉,顏色好美的!
 
 
塗完後唇部會更豐滿好看! 跟我的粉紅胭脂很配搭!
 
另外有12個顏色,含玫瑰花油、白睡蓮根、維生素E,
 
如果想效果自然啲,可以塗少量唇釉係唇中間,
 
再印開,就會像和自己的嘴唇色融為一體!
 
 
 
產品於Love.SkinShop有售
 
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()