close
其實我係第一次接觸ASANA這品牌的,
 
 
ASANA的一秒神水是韓國製造,
 
收到新產品時,第一感覺就是覺得好高貴的,
 
 
打開包裝,看到整個瓶也是玻璃瓶造的,
 
 
 
拎上手,覺得很像一瓶爽膚水!
 
後來仔細看清楚才知道,原來是一枝全方位養肌精華,
 
如果說是精華,那容量真的是很大瓶喔!
 
收到當晚後,我就開始試用啦!
 
我仲記得,那天天氣好潮濕的,
 
我還很怕這枝精華水用後會有笠笠的感覺,
 
所以先倒少少於手中嘗試一下先,
 
 
透明水狀的,真的跟平時用的爽膚水差不多,
 
 
塗上面上,輕輕慢慢印開!
 
 
過左半分鐘,我再用手摸摸面部肌膚,
 
精華已經給皮膚吸收左,我馬上用皮膚測試機量量!
 
看看效果!水份度確實真的大大提升!
 
 
精華蘊含6大精純發酵精華,有助提升肌膚吸收力,
 
 
玄米乳酸菌發酵精華
清酒酵母發酵精華
大豆乳酸菌發酵精華
豆奶乳酸菌發酵精華
槲寄生酵母發酵精華
白茅根酵母發酵精華
 
是每天洗完面後,護膚的第一步.
 
因為最新出的ASANA No.1 一秒神水是肌底精華,
 
塗完肌底精華,可打開肌膚滲透管道,放大吸收能力,
 
令後續產品迅速滲入肌膚底層、加倍發揮功效!
 
我自己用了一星期多,最覺得用後好保濕,
 
膚色又亮澤左,同埋令到之後的精華更加吸收,
 
 
 
所以最近的皮膚都很有彈性!
 
加上重點無酒精‧ 無香料‧ 全天然
 
所以好敏感皮膚都啱用架!
 
其實種種生活環境壓力,年齡,紫外線......等,
 
都會令肌膚好容易出現暗啞幼紋,
 
所以要從肌底護理開始,使用這枝肌底精華,
 
就可以強化肌底DNA為解決方案!
 
平時如果想貪快,但又懶敷面膜,
 
趕住外出要上妝,但皮膚狀態又唔係太好時,
 
同樣可以用佢,倒係化妝棉上,敷係面上缺水既位置3-5分鐘,
 
肌膚會即時變得白淨左,連上妝都會貼服好多架!
 
 
產品由ASANA贊助
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
 
arrow
arrow
    文章標籤
    ASANA No.1 一秒神水
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()