早前我已一早聽聞GENEheal「女神」的三次方療膚劑效果很好,
 
 
好多人用左也讚不絕口,
 
係法國Geneheal硏究所硏發出來,
 
 
 
 
專救毛孔粗大,啞暗,粗糙,暗瘡性!
 
 
雖然Cayin現在無怎樣生暗瘡,
 
但鼻及額頭毛孔也是較粗大粗糙,
 
有時仲會爆啲暗粒出來!要成個星期先可以KO佢!
 
而且加上我長期夜訓,膚色好容易就變得暗啞、無光澤,面又黃,
 
所以我成日都會揀用啲令肌膚光澤既產品!
 
希望唔駛化妝落街至少都見得下人呀!
 
但用左這三枝精華一星期後,我也要讚呀!
 
 
十分推薦!皮膚係勁有光澤,好健康的,膚色又均勻左白淨左,
 
效果超乎我所想的,肌膚變得更加細緻幼滑,
 
 
額頭既粒粒也看到慢慢謝掉,油脂分泌也明顯減少,
 
細細粒的粉刺也沒有跑出來啦!
 
 
家下就算無任何makeup都可以有信心咁走落街!
 
 
其實第一枝是深層亮膚緊致療膚精華,
 
 
係整套嫩白療程中,含最高美白效能的精華,
 
有熊果素及傅明酸和獨有嫩膚青春素成份'啤洒花脂酸'
 
可以使肌膚年青嫩白,
 
質地好水,
 
 
一塗上面,已經馬上吸引哂!
 
 
 
最正係眼的肌膚也可以用呢!
 
第二枝是因子亮白保濕精華乳
 
 
除了含美白功能的成份外,
 
產品中含量較多的角鯊烷及透明質酸鈉的兩款絕配精華,
 
質地厚身少少,但我全面連眼的肌膚也塗上,
 
 
用後馬上感覺到好保濕的!我甚至連眼霜也沒有用也很OK,
 
 
 
第三枝是因子嫩白速效精華霜,
 
 
含荷荷巴油及單硬脂酸甘油酯,能滲透角質細胞,
 
維生素E、金縷梅及特醇的紅沒藥醇、辛酸提取液,
 
有效抗炎,收粗大毛孔,促進傷口癒合的能力!
 
質地最厚身的一枝,所以如果是油性肌的人,
 
 
 
可以選擇只在晚間使用,
 
另外一般皮膚的,如想加強效果,
 
白天也可用,但白天塗完後必須另塗防曬產品!
 
總括這套GENEheal「女神」的三次方療膚劑我係好推介,
 
用了兩天其實已開始看到效果!
 
難怪咁多人讚呀!
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()