收到這盒套裝真係會好開心,
 
 
超級漂亮,我馬上已經拿起相機不停拍照,
 
 
 
哈哈,女孩子也是喜歡花及粉紅色!
 
奢華櫻花香氛,洗髮護髮時體驗櫻花清香的日本異國風情!
 
 
真係聽到也覺得正!
 
不過點也好,唔係得個樣就可以,
 
要好用先至係真心喜歡的!
 
 
添加源自天然的櫻花萃取成分,
 
 
LUX LUMINIQUE夢之櫻花洗護系列以奢華雅緻的櫻花香為主調,
 
佐以睡蓮等優美花香,
 
加上前調莓果等水果香氛及後調的檀香麝香,
 
精心調配出恬靜怡人清香,
 
讓洗髮護髮如沐於櫻花池中!
 
鐘意櫻花的人,真係不能錯過喔!
 
洗髮乳及護髮膜均添加了萃取自天然櫻花的保濕成分,
 
先講洗髮乳,配方加上LUX LUMINIQUE系列獨家研製的細緻泡沫技術,
 
 
一路洗頭,會有好多綿密泡沫,可減少洗髮時髮絲摩擦!
 
所以我都好鐘意這個洗頭水,同埋熟我的,也知道我有嚴重的脫髮問題,
 
我最初係到諗,這個洗頭水應該對我脫髮問題一點幫助也沒有,
 
但用後好驚訝,反而我係無怎樣脫髮,
 
仲要改善到我大部份的毛燥問題!
 
加埋護髮膜,係令到頭髮更加順滑,
 
 
看看我使用後,馬上變得易梳,順直,更有光澤!
 
 
LUMINIQUE夢之櫻花洗護套裝 於2016年2月26日閃耀瑰麗登場!
 
全線萬寧獨賣
 
$159.9 /一套
 
我一定會回購喔!!好喜歡!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()