講真,就算現在係冬天 ,油脂無夏天咁旺盛,
 
痘痘或者暗粒也會間中揾下我,
 
無辦法,誰叫我夜訓,又食零食,
 
由其冬天,仲會成日打邊爐!
 
所以每隔一段時間,痘痘又會拜訪下我!
 
最近收到PR寄來兩盒點子美隱形痘痘貼,
 
 
最初我也抱住一個態度「應該也是跟3M隱形痘痘貼差不多吧」
 
但當用左第一天後,我係對它完全改觀,
 
我係見我將痘痘貼,貼在痘痘上不到一小時,
 
就看到它已吸收分泌,好強的!
 
 
而且痘痘貼的厚度係好薄,只有0.01cm,
 
 
 
加上顏色不是太深,好接近我的肌膚,
 
 
所以我貼完也可以照出街,真係唔講唔多覺!
 
仲有它黏力很強,貼在皮膚上可以好貼服,令到效果可以更快更出眾!
 
 
難怪係中國、台灣、韓國、馬來西亞推出後,
 
馬上成為熱賣產品,銷量極好!
 
點子美正如公司的名字,理念是對於有亮點、有好意念的產品,
 
會積極為它們開拓市場,透過有點子,有計劃的市場策略,
 
將產品的優點發揚光大,
 
而「點子美」在粵語的音義上,更有「豈止美」的意思.
 
務求所代理的產品,不僅讓它們備受愛戴,
 
更希望能創造意想不到的銷售佳績!
 
而且我從用點子美痘痘貼時,
 
也發現製造好細心的,一盒有張痘痘貼,
 
先是取一張痘痘貼,沿着中間線撕開一半底紙,
 
 
將痘痘貼中心對準患處貼下,最後撕掉餘下的保護紙,
 
 
輕按數秒固定就可以了!
 
非常方便,又可以令痘痘快啲謝,快好返!
 
採用疤痕膠布物料,可令傷口埋口埋得更好,
 
又可阻擋直接日照,避免膚色變深,
 
所以吸完分泌之後,仍可以繼續用,等傷口完美埋口為止!
 
另外如果做完脫痣之類,或者laser去斑後,
 
有些小傷口,在埋口階段中都可以用佢!
 
專利內厚外薄設計,讓痘貼中央塗層部份稍厚,
 
但痘貼外緣則能保持0.01cm超薄狀態!
 
美國製造及進口 
 
而且購有港澳產品責任保險,讓對品牌陌生的用戶更有信心。 
 
看我使用4天很的效果!
 
真係好掂丫!以我平時既新陳代謝,
 
至少都要兩星期才會退,現在五天就KO痘痘們!
 
 
其實這盒痘痘貼,除了吸分泌,仲可以收傷口,
 
一盒產品能做到兩種功效,係非常好的!
 
因為傷口處理不好,確實有排煩,
 
所以我係絕對推介給大家的!
 
 
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()