其實我之前見到Vaseline推出小鐵盒潤唇膏已經覺得好吸引!
 
無想到早前也收到一系列Vaseline甜蜜滋養護唇霜,
 
 
相信好多人對凡士林也不會陌生,
 
由細到大,都成日接觸佢,價錢平宜近人,
 
性價比又高!
 
就算我之前拍片, 都介紹過用凡士林做唇膜,厚敷後,然後封保鮮紙焗10分鐘,
 
咀唇馬上變得水潤,唇紋也減淡左!
 
今次收到Vaseline既三種香味潤唇膏已經好開心,
 
分別有玫瑰,蜂蜜,蘆薈,
 
 
我最喜歡還是小鐵盒包裝,情有獨鍾小鐵盒呢!哈哈!
 
還有我係好喜歡玫瑰味,
 
 
蘊含99%凡士林經典的Petroleum Jelly(花士苓),
 
成分能急救及修護嚴重爆拆的雙唇,
 
令櫻唇瞬間重現美麗潤澤,
 
同時蘊含大馬士革玫瑰花油及甜杏仁油,
 
滋潤雙唇同時讓你散發誘人玫瑰香味,
 
搽完後,雙唇會有淡粉紅色,會顯得更自然紅潤!
 
可以當係一個有色唇膏咁用,勁方便我帶去街!
 
 
不過後來用下用下,
 
我覺得蜂蜜味感覺都好sweet的,而且黑金色包裝都幾型下,
 
 
蘊含99%凡士林經典的Petroleum Jelly(花士苓),
 
能急救修護嚴重爆拆的雙唇,
 
同時在唇部表層肌膚形成一層薄薄的保護膜,
 
鎖住肌膚水分流失,加上淡淡的蜂蜜香味,
 
讓雙唇在冬天擁有感受如蜂蜜般的滋潤呵護.
 
 
而蘆薈都不錯,頗清新!
 
 
蘊含99%凡士林經典的Petroleum Jelly(花士苓)成分,
 
能急救及修護爆拆的雙唇,
 
迅速紓緩唇部乾燥和龜裂的現象,
 
鎖緊肌膚水分並防止水分流失,
 
配合蘆薈成分,可作曬後護唇之用.
 
所有唇膏其實都好喜歡, 份量唔需要太多,
 
質感亦差唔多,只係香味不同,
 
搽少少已經好滋潤!
 
 
我係好推薦俾大家的!
 
另外於10月3日至11月8日期間,
 
於指定商戶內購買Vaseline蜂蜜味深層滋養護唇霜2件,
 
每周首50名憑電子單據成功登記之消費者,
 
即可以秋冬限定價HK$30換購台灣人氣半熟蛋糕專門店Noah Castella 諾亞的蜂蜜半熟蛋糕乙個.
 
推廣日期:2015年10月3日至11月7日
 
參加辨法:
1. 只需於指定商戶內購買Vaseline蜂蜜味深層滋養護唇霜2件 (指定商戶包括: 各大萬寧、屈臣氏、百佳、AEON、莎莎及千色Citistore)
 
2. 然後請將正式電子收據,於推廣日期內每個星期日下午6:00 WhatsApp到 5931-1576,成功登記之首50位消費者便有機會得到優惠.
 
3. 將會有專人通知得獎者可購買的分店地址,(分店包括九龍城、紅磡、深水埗、荃灣大河道、荃灣路德圍或大坑)優惠需於通知後兩星期內換領,否則過期無效.
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()