早排很開心收到超人氣化妝品Bisous Bisous的四樣產品,
 
 
以這法式浪漫為品牌概念,設立了一系列由韓國製造的彩妝產品,
 
淨睇包裝已經好心心眼!好公主的感覺!
 
 
Bisous Bisous [音: bi-zu bi-zu] 是為東方女生創作的化妝品牌,
 
以法式浪漫為概念,時刻以動人色彩為妳帶來甜蜜幸福!
 
我成日都覺得靚既化妝品用起來都開心啲!
 
 
最近Bisous Bisous就推出一系列Call Me A Crystal新產品!
 
 
先嘗試系列中嘅The Signature BB Cream,
 
 
有保濕控油功效,可以遮蓋紅印毛孔同幼紋,
 
用後也看到膚色有提亮效果,
 
 
而言薄薄一層也遮蓋到面上瑕疵,
 
仲有有#1亮白 及 #2自然 顏色選擇!
 
到Concealer啦,質地也頗薄,而且遮瑕度也不錯,
 
 
點幾點係眼肚位置再慢慢印開,
 
都遮到我個熊貓眼!又唔會乾!
 
 
仲可以當作唇部底霜,遮蓋原有唇色,
 
都一樣不錯!
 
 
呢枝Face Bright就係光影用途咁!
 
 
佢特設柔和亮白色調,搽少少係鼻樑上及下巴位置,再輕輕印開,
 
 
可以即時打亮臉部立體輪廓,搽出來閃閃的,效果好自然,
 
除此之外,佢有調色遮瑕效果,瞬間就能夠撫平臉部紋理,
 
所以可以搽係眼肚虎紋既位置,令啲細紋冇咁明顯!
 
最後就到我好喜歡既Rouge Cream Lipstick啦,
 
佢係鏡亦都係唇膏,一物兩用!方便帶出街食完嘢補妝!
 
 
我收到既色係#CPK02 !雖然望落好紅咁,但搽出來既效果係好自然!
 
 
 
仲蘊含天然可可巴籽油、維他命E同高效氧化成份,
 
可以保持雙唇水潤亮澤!
 
好輕易我就完成妝容la.
 
 
 
莎莎獨家發售
 
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
YouTube
 
Instagram
 
Weibo
 
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()