如果認識我的朋友,也知道Cayin係奶茶迷,
 
至少一天一杯,有時仲會飲2-3杯,對!我真係好鐘意飲奶茶的!
 
簡直係上癮咁!
 
最近Lipton推出全新口味台式茉香奶茶及台式凍頂烏龍奶茶,
 
 
二話不說,馬上沖杯來飲做早餐既飲料!
 
 
一盒有10包
 
 
先沖杯台式茉香奶茶,沖完未飲,都已經聞到好香,
 
 
飲落有不會太甜,頗好!
 
真的好像我平時出面買的台式奶茶既味道!
 
所以我覺得很不錯!
 
不過好像我爸爸咁,他個人係喜歡較濃茶味既奶茶,
 
所以佢就覺得這個普通!
 
到凍頂烏龍奶茶啦!我聽聞好多人也好喜歡佢的!
 
 
還好好賣,沖出來的顏色與台式茉香奶茶差不多,
 
茶色偏白,飲落也是甜中帶香!
 
 
 
簡直係飲緊平日買既台式奶茶咁!
 
好香既烏龍茶味.
 
太好,以後係屋企都可以飲到,唔駛下下出街買!
 
總括而言,我覺得呢兩種口味,
 
也是好啱鐘意飲珍珠奶茶既人飲!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
YouTube
 
Instagram
 
Weibo
 
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()