今日就由我媽咪示範整蕃薯糖水,
 
 

話說有一次我出街食完蕃薯糖水返來話好味後,
 
我媽咪就成日開始整俾我食喇!
 
睇下佢今日有買咁多返來!打算又係咁煮俾我!哈哈!
 
 
我媽仲話老薑蕃薯糖水可以袪風暖胃,就算成日食都冇所謂!
 
不過我好鐘意甜啲,佢就話唔好太甜,
 
所以佢多數都係多薑,少糖!因為咁樣,我仔仔都可以食,
 
小朋友食得甜多,都唔好喇!
(我知我仲有排學~ 係跟我媽學嘢!)
 
若果係冬天食,仲正!食完個人都冇咁凍咁!好喇!
 
先講下用乜材料:
 
蕃薯一個
 
生薑一大塊
 
些少冰糖
 
先放兩碗清水倒入鍋裏
 
將蕃薯去皮切厚厚的塊狀,倒入鍋裏,
 
然後又將生薑去皮再拍扁倒入鍋裏,
 
然後就開大火煮15分鐘,
 
最後就放些少冰糖煮至融化就可以食!
 
係米真係超級容易呢?
 
 
看看我樂豬食得幾開心!
 
仲攞埋我嗰份!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
YouTube
 
Instagram
 
Weibo
 
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()